IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

7 модела, които написаха историята на Ferrari

Компанията от Маранело навършва 75 години, а ние се сещаме за някои от най-добрите й машини

Eдна от най-известните автомобилни марки на планетата празнува голям крайъгълен камък в историята си – 75 години в бизнеса с автомобили. Става въпрос за Ferrari, чийто основател Енцо Ферари започва кариерата си като тест пилот на вече несъществуващия милански автомобилен производител Construzioni Meccaniche Nazionali. Впоследствие той става заводски пилот на Alfa Romeo, а след това изведнъж решава, че трябва да впрегне таланта си в позиция с по-мениджърска насоченост. И така създава собствен състезателен отбор, който и до днес носи името Scuderia Ferrari.
  
    
7 култови модела, които написаха историята на Ferrari
  
    
До избухването на Втората световна война, чрез своя отбор, Енцо Ферари успешно управлява състезателната дейност на Alfa Romeo, а когато в Европа настъпва мир, той започва да произвежда собствени коли. Годината е 1947. В тази връзка, а и за да отбележим 75-ата годишнина от първия произведен модел на Ferrari, решихме да ви припомним за някои от най-легендарните автомобили с черно конче на предния капак. Както става ясно по-долу, не спазваме определена последователност, а просто изброяваме седем легенди, които заслужават еднакво количество внимание и почит. И, разбира се, пропускаме много, които също са оставили следа в историята.


7 от най-великите коли на Ferrari (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Радев ( преди 2 години )
    Първото Ферари, което се появи в България след промените, беше една бяла "Тестароса". Караше я митичния Слави Бармана от хотел "Родина". Това беше 1991-92 година. Като минаваше вечер по "Витошка" всичко живо гледаше като оглупяло.
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Доколкото помня, след Като хибридното Порше 918 записа рекорд на Нюрбургринг, Ферари извадиха след това хибридно ЛаФерари което бе с над 200к.с. по-мощно и трябваше да унижи Спайдъра на Порше, отидоха от Ферари с това ЛаФерари на Нюрбугринг, за да бият рекорда, въртяха обиколки няколко дни, след което се прибраха тихомълком в Италия и не се чу. ни дума, ни вопъл, ни стон, какво му е било времето и т.н. ясно е че не е било рекорд, защото щяха да го рапространят на всякъде.
  • #4
    11 rate up comment 0 rate down comment
    до 3 ( преди 2 години )
    моля, не намесвай голямата батерия върху ролкова кънка в разговор за едни от най-великите спортни коли. Model S Plaid "отупва" нещо само по права линия на широк празен път. Не може да завива, не може да спира, в теста на Кар енд Драйвър установиха, че при скорост над 120 кмч става плашещо нестабилна. Това е кола на неделни шофьорчета, дето се осмеляват да натиснат газта само за малко на магистралата, и им се изпотяват дланите в резултат.
  • #3
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    Супер са!
  • #2
    1 rate up comment 14 rate down comment
    PLAID ( преди 2 години )
    Само за електрички бълнуваш. Това е статия за Ферари. Най-мощното Ферари в цялата 75-годишна история, е миксер с 3 електромотора и контакт за зареждане от мрежата - SF90 Stradale. След него по коне и ускорение, но малко отпред по максимална скорост, е какво? Хибрид! LaFerrari. Plaid ги отупва и двете, документирано от бат'ти Brooks Weisblat. Расова, красива кола от миналия век, но и 25 бутала нямат сравнение със силовите полета. 20 век мина. Кой разбрал - разбрал. Кой не е разбрал - да е разбрал
  • #1
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 години )
    275, Daytona, 166, Testarossa, Enzo... може доста да се удължи списъкът