fallback

Skoda се съюзи с индийската Tata

Двете компании ще правят съвместни модели "за индийския и други пазари"

Германският гигант Volkswagen Group и индийската Tata Motors подписаха меморандум за сътрудничество, първоначално фокусирано около индийския пазар. Германците ще участват чрез дъщерната си марка Skoda. Целта на партньорството е съвместно разработване на мобилни услуги, автомобилни компоненти и дори завършени модели, се казва в официалното съобщение на двете компании. Главният изпълнителен директор на Skoda Бернхард Майер с началника си от VW Матиас Мюлер и шефа на Tata Гюнтер БучекПървата стъпка ще е да се направят съвместни пазарни проучвания. Дългосрочната цел на VW е да "постави основите за предлагането на ориентирани към потребителя мобилни услуги на развиващите се и бързо растящи автомобилни пазари", обяснява главният изпълнителен директор на групата Матиас Мюлер. Германците от години срещат трудности да създадат достатъчно нискобюджетни автомобили за пазари като индийския. Това бе причината преди няколко години те да потърсят партньорство и дори обмен на акции със Suzuki, но впоследствие сделката с японците се провали. Сега и VW, и Tata могат да се възползват от"силните страни на другия и да създадат интелигентни, новаторски решения за индийския и други пазари", коментира главният изпълнителен директор на индийците Гюнтер Бучек. Той има над 30 години стаж в Daimler и Airbus, преди да премине на работа в Tata. Не е ясно дали индийският концерн, който притежава Jaguar и Land Rover, ще ползва технологии на VW и за британските си марки.На собствения си пазар Tata e на загуба от няколко години и сега се опитва да обърне тенденцията с лансирането на цяла гама от нови модели, някои от които ще се предлагат и в Европа. В момента две трети от пазара в Индия се поделят между Maruti Suzuki и Hyundai. Снимка: Tata Motors 

Тагове: skoda volkswagen tata suzuki
fallback
  • #10
    none ( преди 7 години )
    Благодаря ви инфото с цените. Моят познат спрягаше доста по-сериозни суми. Явно е закарал Шкодата си в сервиз на Мерцедес ;)))).
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Най-после дано Тата ги научат поне малко от малко да правят коли, че на последък даже Ладата на Рено-Нисан изглежда по-добре и е по-евтина от Рапид и Джета
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Супер! Съюз между третокласните фирмички.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    190 лева малкия / на 15000км / сервиз. 340 големия / на 30000км /. 1.9 pd tdi.
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    400 кинта за обслужване? Това е някакво специално голямо или обикновеното годишно? Тея не се шегуват :))
  • #5
    о3 ( преди 7 години )
    416лв Octavia 1.8tsi 2015г.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Айде тата в канала...Красив рейндж роувър или ягуар с калпава техника от фолцваген, ужас, жал ми е за рейндж, това са едни ит най красивите коли, класа. Фолцваген всико е чалга...
  • #3
    Бай Оня ( преди 7 години )
    Опааааа Ягуар и Ленд Ровер леко полеко сьщо стават ВАГ!!!!!!
  • #2
    none ( преди 7 години )
    "Евтината" марка на ФВ се съюзява с Тата за да прави евтини коли ;))). А колите на Тата са толкова надеждни, че и самите индийци не ги купуват. Та като отворихме въпрос за Шкода, може ли някой каращ нова такава да сподели от първо лице, колко му струва смяната на масла и филтри в сервиза на ЕТ? Един познат ми каза суми от които ми настрахнаха косите (и на индийците ще им настръхнат ако ги чуят ;))). Ако е вярно, май е по-добре феновете да си купят ФВ вместо Шкода, че поне салона е по-качествен.
  • #1
    Мууу! ( преди 7 години )
    Тц, тц направо развалиха линията на Гомняния Мотърс = рено+лада+дачия + тата...))))))))))))
fallback
Последни