fallback

Автомобили или трактори? Кои компании пробваха и от двете

Lamborghini не са единствените, които в миналото "изцапаха" ръцете си със земеделска техника

Феручио Ламборгини не е започнал кариерата си като конструктор на суперавтомобили, всички знаем това, нали? Първият му успех идва като производител на трактори и земеделско оборудване. В началото на 20-и век колите и тракторите няма как да бъдат по-различни по отношение на дизайна. Автомобилите точно започват да оформят своя ниша и да навлизат сериозно в живота на хората, а електрическото задвижване, парните двигатели и тези с вътрешно горене, все още са в процес на инженерно доуточняване, докато парните трактори вършат мръсната работа още от края на 19 век. На практика те представляват парни локомотиви на колела. Те са огромни, скъпи, горещи и опасни машини, които се нуждаят от екипаж от няколко души, които да ги зареждат и управляват. Освен това, първите трактори не са никак мощни. Когато ранните автомобилни производители приемат, че двигателите с вътрешно горене са бъдещето, те започват да обръщат глава и към индустрията със селскостопанска техника. Твърде много земя имало за обработка, както и твърде много пари, чакащи да бъдат спечелени от продажбата на земеделско оборудване. Бензиновите двигатели, разработени за автомобилите, можело да бъдат модифицирани за тежки машини, които да бъдат продавани на фермери по целия свят. И точно това се случило. Ето само няколко примера на автомобилни производители, пренасочващи дейността си в конструирането на трактори, както и на някои единични компании, занимаващи се с трактори, които се насочват към автомобилите. Понякога тези експерименти били увенчани със сериозен успех.Ford Tractors

fallback
  • #21
    Larryhycle ( преди 6 години )
    Предлагаем вам потрясающее средство для похудения сироп Мангустина. С ним возможно сжечь около 15 кг за 2 недели. Растение мангкут произрастает в Малайзии. Плоды дерева обладают замечательными особенностями, которые были взяты за основу средства Мангустина. В баночке содержится около 20 плодов данного удивительного растения. Плоды с дерева мангостин помогают растопить чрезмерную липидную ткань. И положительно влияют на организм в целом. Специфика изготовления средства, и уникальная упаковка помогают сберечь все полезные свойства гарцинии.Основным компонентом сиропа Мангустина являются плоды с растения мангустин, в них содержится огромное количество питательных микроэлементов. Благодаря компоненту ксантону, которое в огромных дозах имеется в плоде, значительно тормозятся процессы окисления в теле. Ксантон является одним из самых сильных антиокислителей. В плодах дерева мангкут к тому же есть разные витамины и элементы. Приобрести сироп Мансустина возможно на сайте http://mangoo77.mangoosteen.com.
  • #20
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хе-хе, добре че и ти, v-1, да ми обчниш колко знам за Тойота :DНай-уверен в твърденията си е глупакът.
  • #19
    истината ( преди 7 години )
    Истинските мъже са тези, които си цапат ръцете с копаене в двора, цепене на дърва или поне да отидат на риболов или къмпинг в планината. Това съвремения градски живот създава женчовци като хипстърите и геймърите дето по цял ден висят пред монитора, което намалява тестостерона. Като правих бели и играех на село като дете бях по-здрав и щастлив. Време е да почна всеки уикенд да бягам от града и гейската му култура. :)
  • #18
    v-1 ( преди 7 години )
    Ама много си ми смешен... :)Никъде не съм отрекъл, че Порше не е копирал от Ладвинка(Главен инженер в Татра, като между другото е имало и немски инженери в екипът му). Напротив, тъй като Татра, както казах е била обична от Немците, двамата често са се срещали и обменяли идеи. Дори самият Порше е казал - "понякога аз гледах през неговото рамо, понякога той". За Тойота виждам, че нищо не знаеш, а Хонда знаеш ли как за започнали?Другият път като няма какво да напишеш, си замълчи, не се излагай ;)
  • #17
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Е, голямата разлика - Порше не копирали 911 директно от Татра, ами бил еволюция на 356, който пък бил еволюция на Бийтъла, който пък бил копиран от Татра. И всичките били с боксер с въздушно охлаждане разположен зад задната ос по едната случайност. :DИ какво са тия глупости че Тойота били копирали американски марки? Тук всички уважаващи себе си вагонетки ще ти разяснят че японците копират единствено и само германците, защото единствено и само германците са способни да изобретяват разни работи.
  • #16
    v-1 ( преди 7 години )
    ..да бъдат използвани в другият. Първоначално Тойота обмислял да копира V8 флатхед двигателя на Форд, но поради по-високоте разходи за производстов на такъв двигател се отказват. Външно колата на Тойота, прилича на моделите на Форд от това време. Известно е (и го пише в книгите на Тойота), че Кйичиро Тойода отива в САЩ за да види и да се научи как американците и Форд по-точно произвждат автомобили масово. Но какво от това казавм аз, Тойата пак са велики.Нещо тук да коментираш Швабен?
  • #15
    v-1 ( преди 7 години )
    Още малко история, ще те светна, да ти покажа колко си бос.Тойота, която също е том комапния в днешно време (както проше), са започнали с производство на станове. И основателя Сакичи Тойода, възложил на синът си задачата да произвжда коли през 1935, и няколко години по-късно Тойота мотор ко била основана. Първите произвжадн модели АА и АБ са с двигагели 6 цил. редови двигатели директно изкопирани от Шевролет ген-1 (1929-1936), до толкова, че може бутала, клапи и други от единия двигател....
  • #14
    v-1 ( преди 7 години )
    ...малко преди да дойде на власт комунистическата партия и режим. И така, докато едните са се развили и са заедно с други марки на върха на индустрият сега, другите остават в минаото и въздушно охлажадните двигатели.Та не разбирам аз, какъв е аргумента.
  • #13
    v-1 ( преди 7 години )
    Татра съдят Фолксваген за модела Бийтъл(1936), който всъщност е проектиран от Фердинанд Порше. Порше 911(1963) е евулюцията на модел 356(1948) проектиран от синът на Порше, а самият модел е проектиран от внукът на Порше. Но моделите са еволюция на Бийтъл модела,проектиран от Порше старши. Поне представяй фактите коректно Швабен. Татар по време на окупирана Чехословакия, функционира и е много обичнана от немските офицери и Хитлер включително. След войната, компанията е национализирана...
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хонда пак цял сезон ще тестват , за да са готови за доминацията!
fallback
Последни