fallback

Автомобили или трактори? Кои компании пробваха и от двете

Lamborghini не са единствените, които в миналото "изцапаха" ръцете си със земеделска техника

Феручио Ламборгини не е започнал кариерата си като конструктор на суперавтомобили, всички знаем това, нали? Първият му успех идва като производител на трактори и земеделско оборудване. В началото на 20-и век колите и тракторите няма как да бъдат по-различни по отношение на дизайна. Автомобилите точно започват да оформят своя ниша и да навлизат сериозно в живота на хората, а електрическото задвижване, парните двигатели и тези с вътрешно горене, все още са в процес на инженерно доуточняване, докато парните трактори вършат мръсната работа още от края на 19 век. На практика те представляват парни локомотиви на колела. Те са огромни, скъпи, горещи и опасни машини, които се нуждаят от екипаж от няколко души, които да ги зареждат и управляват. Освен това, първите трактори не са никак мощни. Когато ранните автомобилни производители приемат, че двигателите с вътрешно горене са бъдещето, те започват да обръщат глава и към индустрията със селскостопанска техника. Твърде много земя имало за обработка, както и твърде много пари, чакащи да бъдат спечелени от продажбата на земеделско оборудване. Бензиновите двигатели, разработени за автомобилите, можело да бъдат модифицирани за тежки машини, които да бъдат продавани на фермери по целия свят. И точно това се случило. Ето само няколко примера на автомобилни производители, пренасочващи дейността си в конструирането на трактори, както и на някои единични компании, занимаващи се с трактори, които се насочват към автомобилите. Понякога тези експерименти били увенчани със сериозен успех.Ford Tractors

fallback
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    На правите обаче сякаш се борим с болиди от друг шампионат. По-бавни сме с 30 км/ч и това се повтаря на всяка права. Признавам си, че това тотално ме демотивира, просто нямам повече сили за това. Остава ми да чакам някакво чудо и като с магическа пръчка в Австралия да не получим повреда и да сме достатъчно мощни, за да се борим да победата", завърши испанецът.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Всички проблеми вече ми идват малко в повече. Надявахме се, че за тази година проблемите ще бъдат изчистени и ще започнем на ново. Нищо подобно, новата задвижваща единица на Хонда е тотално ненадеждна и липсва мощност. Всичко това ни остава без каквито и да било надежди за предстоящия шампионат още преди дори да е минал първият кръг"Ф.Алонсо
  • #9
    fermera ( преди 7 години )
    Отдавна чакам да махнат 10%мито за японски автомобили,защото не ми се дават 10хиляди лева за да пазят местното карцерогенно производство,а шефовете им да спестяват пари за остров.Иначе при тракторите е като при колите-най-скъпи и най проблемни са немските ФЕНД.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Порше и Ламборгини независимо дали произвеждат трактори са имаши самочувствието да си сложат имента на продукта който проектират и произвеждат. Нали знаеш че думичката "Лексъс" е измислена от маркетолозите за да се разграничат от Тойота, защото не са искали да ги свързват с тях. Щото ако просто си тапицираш тойотата с кожа и и сложиш по голям двигател няма кой да го купи за премиум, ако пие Тойота на него.
  • #7
    re ( преди 7 години )
    "На Лексус, Аглока или Инфинити не им се налага да правят трактори или тракащи канцерогенници за да оцелеят"- Да, налага им се само изрично да отбелязват, че са премиум марка, че иначе никой няма да знае.
  • #6
    до Цугцванг ( преди 7 години )
    .."На Лексус, Аглока или Инфинити не им се налага да правят трактори или тракащи канцерогенници за да оцелеят - те могат да си позволят всякакви авангардни технологии."Точно обратното,Дошко!!!Цитираните от теб варели са създадени специално за краварите и трактористите!
  • #5
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Хонда дали има такива претенции за премиум като Порше или Ламбо, а?Хайде, Ламбо както да е, ама Порше дето изкопирал концепцията на 911 от модел на Татра за което Фолцваген плащали обезщетения след войната? Какви претенции за премиум могат да имат тия измамници?
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Цугцваг, Хонда и сега правят тревокосачки, нали знаеш. Лошото е, че трудно се намира разлика между поризведените от тях трвокосачки и автомобили.
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    "Трудно е за вярване, но Fiat са вторият по големина производител в сектора след John Deere"и кое по-точно му е трудното за вярване?
  • #2
    до Цугцванг ( преди 7 години )
    Доше,разликата е,че едните са тръгнали от трактори и са стигнали до Порше918,Бугати,Ламборгини Авентадор или Ураган,Бентли,Р8 или 911,докато другите са си останали при тракторите,независимо дали се казват Лексус или Инфинити. За сенокосачките на лъскавите Хонди или легените с големи комарници и скопени двигатели ти говоря!
fallback
Последни