fallback

Alpine разпродаде първата серия на А110

Цените на спортното купе тръгват от 58 500 евро

Възраждането на култовата марка Alpine стана факт в Женева с представянето на серийния А110, който носи името на най-известния модел в историята на компанията. А110 излиза на пазара в Европа в края на тази година, а през 2018 ще се появи във Великобритания и Япония. Създателите му обещават „класическо удоволствиe” от по-динамичното шофиране, а дизайнът е сериозно повлиян от легендата А110. От компанията вече обявиха, че А110 е получил аеродинамика, сходна с тази на състезателните автомобили – плосък под и дифузьор, които осигуряват по-добро притискане към пътя и елиминират нуждата от допълнителни аеродинамични елементи, които биха нарушили профила на автомобила. С тегло от едва 1080 килограма Alpine A110 е доста лек за съвременните стандарти, дори и при спортните автомобили. А110 е дълъг 4178 мм, което го прави с 25 см по-дълъг от Mazda MX-5, но пък двете коли са с еднакво тегло. Но реалните пазарни съперници на А110 ще са Porsche Cayman и Alfa Romeo 4C, както по отношение на техниката, така и относно цените. А110 получава 1,8-литров 4-цилиндров бензинов мотор с турбо с мощност 252 конски сили и 320 Нм въртящ момент. С този двигател спортното купе се ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 249 км/ч. А110 се предлага само с 7-степенна трансмисия с два съединителя. Водачът ще може да избира измежду три режима на работа на А110: Normal, Sport и Track, като те променят управлението на работата на двигателя, на скоростната кутия, на управлението, системата за стабилност и дори звука от ауспуховата система. Новият А110 излиза на пазара в серия Premiere Edition – 1955 бройки, като цената на автомобила тръгва от 58 500 евро във Франция. От компанията обявиха, че всички екземпляри с ляв волан са вече резервирани, но все още във Великобритания има възможност за поръчка на коли с десен волан, като най-вероятно съвсем скоро и те ще свършат.Снимки: Autonews

Тагове: alpine alpine a110
fallback
  • #6
    вин ( преди 7 години )
    Вай, завалиите вече ги продали горките, а пък местните спецове по форумите се кахъряха от месеци че при тези цени, коли с пи***ка нямали шанс! Какво да направиш, не всички са компетентни като булгурите, а пък и пари за харчене имат. :)
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    фаровете работят просто лед диодите имат честота на трептене, като фотографът е хванал момнта в който левите светлини са зафаснали. Затова диодини лампи не се използват от готографите. Трептенето личи най добре когато се снима видео зашото трептенето на диодите не е синхронизирано с фреймрейта на камерата.
  • #4
    Automotive ( преди 7 години )
    @рено все пакНе те знам шегуваш ли се или сериозно го пишшеш, но ако е второто, то фаровете "не светят", защото светлодиодите работят на определена честота и при снимки или видео в зависимост от скоростта на блендата/броя кадри в секунда, се получава трептене на светлодиодите или пък все едно не светят.
  • #3
    М ( преди 7 години )
    Завистници, гроздето май е киселооо...
  • #2
    рено все пак ( преди 7 години )
    дори и на изложбения модел вече не му работят левите фарове - виж 3-та снимка
  • #1
    Разпродажба ... ( преди 7 години )
    И после връщане към сервиза.
fallback
Последни