fallback

Alpine разпродаде първата серия на А110

Цените на спортното купе тръгват от 58 500 евро

Възраждането на култовата марка Alpine стана факт в Женева с представянето на серийния А110, който носи името на най-известния модел в историята на компанията. А110 излиза на пазара в Европа в края на тази година, а през 2018 ще се появи във Великобритания и Япония. Създателите му обещават „класическо удоволствиe” от по-динамичното шофиране, а дизайнът е сериозно повлиян от легендата А110. От компанията вече обявиха, че А110 е получил аеродинамика, сходна с тази на състезателните автомобили – плосък под и дифузьор, които осигуряват по-добро притискане към пътя и елиминират нуждата от допълнителни аеродинамични елементи, които биха нарушили профила на автомобила. С тегло от едва 1080 килограма Alpine A110 е доста лек за съвременните стандарти, дори и при спортните автомобили. А110 е дълъг 4178 мм, което го прави с 25 см по-дълъг от Mazda MX-5, но пък двете коли са с еднакво тегло. Но реалните пазарни съперници на А110 ще са Porsche Cayman и Alfa Romeo 4C, както по отношение на техниката, така и относно цените. А110 получава 1,8-литров 4-цилиндров бензинов мотор с турбо с мощност 252 конски сили и 320 Нм въртящ момент. С този двигател спортното купе се ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди, а максималната му скорост е електронно ограничена на 249 км/ч. А110 се предлага само с 7-степенна трансмисия с два съединителя. Водачът ще може да избира измежду три режима на работа на А110: Normal, Sport и Track, като те променят управлението на работата на двигателя, на скоростната кутия, на управлението, системата за стабилност и дори звука от ауспуховата система. Новият А110 излиза на пазара в серия Premiere Edition – 1955 бройки, като цената на автомобила тръгва от 58 500 евро във Франция. От компанията обявиха, че всички екземпляри с ляв волан са вече резервирани, но все още във Великобритания има възможност за поръчка на коли с десен волан, като най-вероятно съвсем скоро и те ще свършат.Снимки: Autonews

Тагове: alpine alpine a110
fallback
  • #16
    Нане Вутев ( преди 7 години )
    Па и я карам онова, реното де! И такъв дзвер нема като самсунг-маймунг!! И жираф нема!ПП Нищо, че SM3, SM5, SM7, QM5 са 100% разработки и производство в Корея от Самсунг. Като ги пичкосат са известни като рено латитюд, талисман, колеос и т.н. Но увредените от каране на рено не могат да го "вдянат" това ...;-)
  • #15
    вин ( преди 7 години )
    Само Рено Латитюд беше съвместна разработка с Самсунг мотърс (която си е на Рено)SM7. за корейският пазар.Талисман е съвсем нов модел на Рено.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    Шматки ,,Самсунг,, правят някои модули само за спрените от производство ,,Колеос,,и ,,Флуенсе,,за Талисман са игнорирани дори и електрониката е на ,,Саджем.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    тоя със самсунга нещо не е разбрал- това е едно рено, което излезе през 2012та година и се предлага само в китай, нямащо нищо общо със сегашния талисман и задвижвано от коренно различни двигатели. Но чукча не е читател, той е писател ;)
  • #12
    Яко с tor-лука! ( преди 7 години )
    дилърчиту на рено се превъзбуди и яко бичи минуси! )))))))))))))))))))))))
  • #11
    до долния ( преди 7 години )
    май само ти не знаеш, че всички т.нар. "върхови" модели на рено са корейско дело на Самсунг мотърс! напр. върхът на низината, наречена рено талисман - 100% маде ин Самсунг мотърс SM7!!ей гледай да се учиш и по-леко с лука като бичиш минусите:https://fakti.bg/avto/34330-novoto-golamo-renault-se-kazva-talisman
  • #10
    ili ( преди 7 години )
    Я ми кажи модел на Самсунг като си толкова разбирач!?
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    на какво разчитат тия от Рено? нямат нито една тяхна свястна кола, Нисан и Самсунг им правят колите които се продават що-годе..наивно е да се мисли, че без сериозно собствено производство и само с превъртане на държавни пари ще ги бъде още дълго
  • #8
    Мууу! ( преди 7 години )
    Дилърчитътъ се размечтаха! Ама до рено.бг май и 1 такава няма да мине!Че то сервиза им да мегаломан спира и нататък ич! ахахаха
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    1080 килограма!!!Ето това е спортна кола. А не нещо с 500 коня и 1900 килограма.Наскоро по AMS гледах стария А110 на "Бърза обиколка". 138 к.с. но само 700 килограма. Врътна обиколка по бързо от коли с 350+ к.с. и 4х4 задвижване, но тежащи тон и половина!
fallback
Последни