fallback

Внимание с тези коли на старо!

От даунсайзнатия мотор до алуминиевия корпус: 8 неща, които могат да ви усложнят живота

Купуването на автомобил втора ръка винаги носи рискове. Ясно е, че при колите на старо има далеч по-голяма опасност от повреди. От такива никой не е застрахован. Но самият ви избор може да понижи или да повиши риска от възникване на повреди, и от скъпи ремонти. Ето осем такива автомобилни системи - от вариаторни трансмисии и пиезоинжектори до алуминиеви шасита - които могат сериозно да усложнят живота ви. Това не значи да ги избягвате на всяка цена, защото те си имат и силните страни. Но при покупка е задължително да ги проверите внимателно, а след това някои искат и повече грижи при експлоатацията.

 

8 неща, които усложняват живота при колите на старо (ГАЛЕРИЯ):

fallback
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Bourg-en-Bresse е производителят на VAG скоростните кутии, които се слагат и на "култовия" нисан гтр и много други марки коли :)да сме точни !и над 90 % от частите на колите се правят от вунщни за компаниите производителии ако някой отвън се наака с техниката ко праим ?
  • #9
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не е лошо все пак да сме фактологически коректни. На VAG скоростните кутии DSG са тяхно производство. Правят ги в завода им в Унгария. На корейците DCT също са тяхно производство.
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какво, малсени автоматици ли да си купуваме? Които вдигат разхода и по смъртно не минавт 150 000 км. без ремонт. Говоря най-вече за марката Мерцедес.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    скоростни кутии на VAG се правят от външен производител , както на 995 от автопроизводителитетака ,че проблемите са другаде - и истината е, че колкото повече бройки има произведени толко шанса за по голям брой повреди се увеличава, а VW са лидер при продажбата на автомобили с двоен съединител - респективно при тях да има по-голям брой повреди е съвсем "нормален"но нормалните хора си купуват кили в гранция и след това айде за дошо и не му пука за проблеми след 250 000 км :)
  • #6
    Анонимен ( преди 7 години )
    Карам кола с Downsize дизел 1.6 115 к.с. Не е на 250 000 км, но е на 212 000 км. и мотора е в отлично състояние. Харчи масло както като нов, 150- 200 мл. на 15 000 км.
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как точно да не си купуване коли с пиезо дюзи, след като всички нови дизели са с такива?
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как пък не чух на БМВ и Мерц да им горят LED фаровете само на Ауди. Аудито като ново е по-евтино от БМВ И мерц и после трябва да си вземат разликата от парите :)
  • #3
    oi ( преди 7 години )
    Не. От Аудито е :-)
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    хаха половината от чество срещаните проблемни елементи са от ВАГ- DSG-то се чупи във всички му версии, дюзи се сменят на поразия при ВАГ и коледната елха, която слагат вместо фарове дефектира често - еми ние тия работи ги знаем, ама трябваше да сложите и проверка на турбото при ВАГ задъжлително, проверка дали падат прозорците и ред други "характеристики" на автомобилите от ВАГ групата.
  • #1
    мъни ( преди 7 години )
    Виждал съм доста скъпи аудита, на които LED светлините сякаш дават на късо. Става въпрос за задните габарити и мигачи. Премигваха на различни места като коледни лампички. Може би е от електрониката.
fallback
Последни