Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Gemballa създаде нов бъдещ рекордьор

Доработеното Porsche 911 Turbo развива 820 к.с.

Gemballa създаде нов бъдещ рекордьор

Компанията Gemballa обяви, че по време на автосалона в Женева ще покаже своето ново купе Avalanche. В основа на спортното купе е моделът Porsche 911 Turbo от последно поколение, чиято мощност е увеличена значително.

Gemballa създаде нов бъдещ рекордьор

Машината е оборудвана с 3,8-литров мотор с 6 цилиндъра, който в базовия си вариант развива 540 к.с. и 710 Нм въртящ момент. След намесата на експертите от Gemballa мощността на двигателя е нараснала до 820 к.с. и 750 Нм. Динамиката на купето не бе разкрита, но 911 Turbo във версия S (580 к.с. и 750 Нм) ускорява от 0 до 100 кч/ч за 2,9 секунди, което означава, че колата на Gemballa задължително ще бъде по-бърза.

Интересното е, че сегашният Avalanche не е най-мощният модел в историята. В предишната генерация топ-версията Avalance GTR 800 Evo-R развиваше 850 к.с. и 935 Нм. От компанията обаче са категорични, че новото купе ще постави няколко впечатляващи рекорда. Какви точно ще бъдат те, засега остава тайна.

Освен с променен силов агретат купето на Gemballa може да се похвали и с впечатляваща външност. Значително подобрена е аеродинамиката, като са поставени няколко допълнителни компонента. Това са преден сплитер, по-широки престилки и голяма дифузьор отзад, в който са вградени четирите тръби на изпускателната система.

Gemballa създаде нов бъдещ рекордьор

Двувратката е получила още въздухозаборници в предната броня, нов елемент на багажния отсек с вградено в него осветление, а същото таки и огромно задно антикрило. Всички допълнителни елементи са направени от карбон.

Купето Gemballa Avalanche няма да бъде единственият модел на компанията, показан в Женева. Заедно с него пред публиката ще се появи и още една версия на 911 Turbo, която се казва Gemballa GTR 780 EVO-R. Както личи от името, при нея мощността ще бъде под 800 к.с.

Снимки: Gemballa

0 от 500
  • #1
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Неук ( преди 2 години )
    Като дизайн определено не, но аз съм привърженик повече на слийпърите и инженерния тунинг. Това е в повече, поне според мен. Този, който иска да изглежда така доработения му автомобнил не би си купил Порше. Иначе като двигател и ходова част 9ff си остава върха.