IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen показа своя „убиец на Juke”

Серийната версия на C-Aircross ще замести модела C3 Picasso

Citroen показа своя „убиец на Juke”

Компанията Citroen предпочете да не изчаква началото на автосалона в Женева и представи концептуалния си модела C-Aircross, който ще бъде в основата на новия кросовър на марката. Дебютът на модела, който французите определят като „убиец на Nissan Juke”, пред публика ще се състои на 7 март.

Citroen показа своя „убиец на Juke”

Концептуалният модел е направен в стила на новия Citroen C3, чиито продажби в Европа стартираха през 2016 г. Очаква се серийната версия на C-Aircross да не се отличава кой знае колко, но все пак най-вероятно стъкленият покрив и отварящите се една срещу друга врати ще отпаднат заради постигането на по-ниска цена.

Размерите на кросоувъра да дължина от 4150 мм, широчина – 1740 мм и височина - 1630 мм. Всъдеходният характер на автомобила се подчертава и от 18-цоловите джанти, както и от допълнителните защитни елементи по каросерията.

Изцяло в духа на новия C3 е дизайнът на предната част, където светодиодните дневни фарове са разположени в горната част на решетката на радиатора и са отделени от главните светлини. Задните светлини са с 3D-ефект. За подобряване на аеродинамичните качества в долната част на вратите са поставени управляеми въздухозаборници.

Воланът на машината и основните органи на управление препращат към историческите модели на марката. Зад кормилото е поставен дисплей, на който се появяват показателите на системите на автомобила. На централния панел е разположен 12-инчов сензорен екран (с навигация и гласово управление), на който излиза различна информация.

Citroen показа своя „убиец на Juke”

Класическите външни огледала са заменени от две странични камери. За наблюдение на случващото се в пространството около автомобила отговаря допълнителна камера, поставена в задната част на спойлера на багажника. Има и втората камера в огледалото в салона, като тя не само регистрира случващото се наоколо, но и дава възможност само с едно натискане да се качват снимки или видеа в социалните мрежи.

Отсъствието на изпускателна система при показания прототип подсказва, че най-вероятно той ще бъде оборудван с електрически мотор. Серийната версия обаче ще разчита на стандартни бензинови и дизелови агрегати. Тя ще излезе на пазара през 2018 г., като ще замени сегашния C3 Picasso в гамата на Citroen.

Снимки: Citroen



 

0 от 500
  • #6
    5 rate up comment 2 rate down comment
    12345678 ( преди 7 години )
    Ужас!!!
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Хахахааа ( преди 7 години )
    Това на сниките прилича на всеки друг модел на марката. Да не говорим, че изобщо не ми допада и е някак хаотично. В Женева ще се разбере, очаквам и Нисан да се активизират. Тойота реално са тези, които им върлиха ръкавицата.
  • #4
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "основните органи на управление" -хм, а ерогенни зони има ли?
  • #3
    11 rate up comment 5 rate down comment
    в ( преди 7 години )
    Чак пък нищо хубаво. Ситроен са били винаги по напред в иновациите от всички други ,вече колко са издръжливи е друг въпрос.
  • #2
    10 rate up comment 11 rate down comment
    нововнос ( преди 7 години )
    Смешки пак. Нито една френска кола не може да е убиец на квото и да е. Поне в последните 3-4 десетилетия такъв случай не знам да има. Единственити, което една фреснка кола може да убие е нервите на собственика си и доволна част от парите му.
  • #1
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    нищо общо с Джук не виждам. франсетата много им се иска да убият нещо , но за сега само себе си убиват