fallback

Как се пали кола с кабели?

Правилните стъпки, които могат да ви спестят много главоболия

Когато автомобилът ви не иска да запали, най-вероятно става въпрос за паднал акумулатор. Вариантите в такъв случай са два: бутане или подаване на ток от друг автомобил. Бутането е лесно и на практика нямате нужда от нищо, освен от поне един по-як приятел, и то ако сте имали неблагоразумието да паркирате на равно. Проблемът с него е, че не работи с всички коли, а при някои е дори опасно за двигателя. Именно затова ще се концентрираме в паленето с кабели от друг автомобил. Как се прави и колко може да е сложна една процедура, която отнема не повече от 5 минути?

Тагове:
fallback
  • #13
    анонимен ( преди 5 години )
    и кой ви каза,че така се дава ток ??? :) :)сигурно е местния майстор на алтернатори!!!!спазвайте описания метод и при 70% от донорите ще има цафнал диоден блок , а за по сигурно колата донор трябва да е на 3000 оборота !!! успех
  • #12
    бай Онзи ( преди 7 години )
    Трябва и кабелите наистина да са токови , а не китайските имитации с дебела един пръст изолация и вътре 1 мм жичка , която на всичко отгоре , не е и запоена за щипките.
  • #11
    ( преди 7 години )
  • #10
    ( преди 7 години )
  • #9
    ubbyu ( преди 7 години )
    аз до колкото знам се започва първо с минусите и после с плюсовете
  • #8
    KLASIKA ( преди 7 години )
    Някои ще кажат,че тя е нова,нали за това е нова,а....?!?Ами да ....за да ви доят !!!!Зависи къде живеете,но ако живеете в гъсто населен район само се огледайте колко нови коли си останаха пред блока,защото заради студа КОМПЮТЪРА НЕЩО СЕ Е "ОБЪРКАЛ" И ДАЛ ГРЕШКА ПРИ ПАЛЕНЕТО ....?!?!?И какво излиза.....?
  • #7
    KLASIKA ( преди 7 години )
    Що ни обясняват като на ***....?Щото вече има какво да се обяснява и ти трябва "полувише"образование или да си хакер за да се дава ток.....?!?Защо направо не кажат ,че ни правят на слабоумни и ВСИЧСКО СЕ ПРАВИ ЗА ПАРИ !!!!Нарочно правят всичко сложно и невъзможно в съвременните ЗА ДА СЕ ХОДИ ЗА ВСИЧКО ДО СЕРВИЗА И ДА ГО ДОЯТ ДОКАТО КРЪВТА МУ СЕ РАЗРЕДИ!!!!Който има по-стара няма нужда да чете товаА който има нова :ПОСЕТЕТЕ НАЙ-БЛИЗКИЯ СЕРВИЗ...щом имате или нямате излишни пари ......
  • #6
    Още 1 съвет ( преди 7 години )
    И още един жокер от мен: в момента, в който колата с падналия акумулатор започне да върти ключа за палене, в същия момент или малко преди това форсирайте двигателя на колата донор и го дръжте форсиран. Така усилвате тока. От личен опит - веднъж без форсиране не ми се получи
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    И как пиковия ток на умрялата кола ще унищожи алтернатора? Много ми е интересно да го разбера тоя номер как става.Пиковия ток се поема от акумулатора на донора. Той служи, като буфер и стабилизатор на напрежението. И да искаш няма начин да изгориш алтернатора, ако донора е с работещ двигател.
  • #4
    1234 ( преди 7 години )
    Личен съвет, може да фавате ток и половин час, но в момента в който мъчите умрялата кола загасете донора. По този начин намалявате шанса пиковия ток на при запалване на мъртвеца да унищожи вашия алтернатор.
fallback
Последни