fallback

Най-добрата година в историята за Mercedes и BMW

Баварците официално отстъпиха първото място с разлика от 80 000 автомобила

2016 е била най-добрата година във вековната история на Mercedes-Benz и BMW, стана ясно от публикуваните отчети на двете германски компании. Те обаче си разменят позициите на върха в премиум сегмента и за пръв път от десетилетие номер 1 в него е Mercedes.Mercedes за пръв път прехвърли границата от 2 милиона продажбиМарката с трилъчата звезда е постигнала 11.3% пазарен ръст и за пръв път в историята е успяла да пласира над 2 милиона автомобила (по-точно 2 083 888). “2016 беше най-успешната година за Mercedes-Benz и шестата поредна с подобрен рекорд. С нови модели с изключителен дизайн, които вдъхновяват нашите клиенти, и със значителен ръст, основно в Китай и Европа, ние се изкачихме на върха на премиум сегмента. И се устремяваме още по-напред – с нови технологии, продукти и услуги”, заяви Дитер Цетше, главен изпълнителен директор на компанията-майка Daimler. Mercedes постига 12.4% ръст в Европа, най-вече благодарение на новата Е-класа и на SUV моделите си. В Китай скокът в продажбите е с цели 26.6%. В Северна Америка ръстът е по-скромен - 0.6%. Най-продаваният модел на компанията в глобален мащаб е била С-класата, с 425 000 пласирани бройки. Рекордна година отчита и поделението за суперспортни автомобили Mercedes-AMG - 99 235 продажби, което е ръст от 44% спрямо 2015. Новата Серия 5, която ще постъпи в продажба тази година, може да върне на BMW първенството в премиум сегментаBMW изостана от главния си конкурент с около 80 000 бройки, пласирайки 2 003 359 автомобила (ръст от 5.2%). Това е най-силното постижение в историята на компанията, която подобрява рекорда си по приходи и продажби шеста година поред. Макар основната марка BMW да отстъпва на Mercedes, BMW Group си остава най-големият производител в премиум сегмента благодарение на силните продажби на другите си марки - MINI (над 360 000 доставени автомобила) и Rolls Royce. "Въпреки насрещните ветрове на някои пазари, нашата политика на балансирани глобални продажби се увенча с успех", коментира д-р Йън Робъртсън, директор по продажбите и маркетинга на BMW Group. "Убеден съм, че можем да продължим по този път и през 2017". BMW e подобрила и рекорда си за пласирани електрически автомобили през миналата година - 62 000 бройки. Целта през новата година е да се достигнат 100 000 продажби в този сегмент, уточни Робъртсън.  

Тагове: bmw mercedes 2016
fallback
  • #2
    Хъ.. ( преди 7 години )
    *** ги Алди,де са суперлуксозните Японски тояги??Никои не знае???
  • #1
    Анонимен ( преди 7 години )
    алди де са ?
fallback
Последни