fallback

Първи впечатления от новото Audi A4

Очакваното ново поколение на Audi A4, най-продаваният от дълго време модел на фирмата от Инголщад, вече е факт. Журналисти от много страни на света имаха възможност да изпитат новата А4 по пътищата на Сардиния с всичките пет двигателя, предлагани с модела.

Първото впечатление от новото Audi A4 е сякаш промените не са много и автомобилът е преминал само през по-обстоен фейслифт.Много бързо обаче се разбира, че това не е така и колата е претърпяла съществени промени. Първо размерите са променени, новото поколение е станало по-голямо. Това се чувства най-вече вътре в купето. Дължината на А4 е 4700 мм или е пораснала със 110 мм в сравнение със сегашното поколение. Предната ос е изместена със 154 мм напред и така междуосието е нараснало до 2808 мм. Това се усеща най-вече от пътниците на задната седалка, където мястото за краката им е с 30 мм повече. Това променя комфорта за всички пътуващи в автомобила и го вдига на равнище различно от досегашното. Новата А4 е получила доста добро оборудване и системи от по-високите класове модели на фирмата. Например bluetooth връзка, помощник за паркиране с камера за наблюдаване пространството зад автомобила (Audi Parking System Advanced), аудиосистема от Bang & Olufsen Sound System. Може да бъде поръчана като екстра и системата за динамично управление (Audi Dynamic Steering), която предлага три режима на работа на кормилната уредба – „комфорт”, „класик” и „динамик”. Особено впечатляващо е поведението на автомобила при режим „динамик”, при който се налага волана да се върти много по-малко. Промяната при преминаване на слалом през наредени препятствия при този режим и без него наистина е драматична. Наред с това се предлага и изпитаната система Audi Drive Select, която координира при определени условия работата на двигателя, на скоростната кутия и твърдостта на окачването. Съвършенствата на системата за стабилизация ESP се прояви при изпитания, при които едната страна на автомобила се движи по сух път, а другата по мокър. Не липсва и системата Audi Line Assist, която следи за лентата на движение и непринуденото й напускане. Когато това става, системата „събужда” водача с вибрации на волана. Новата А-4 ще се предлага на пазара първоначално с пет двигатели. 1.8 TFSI, 160 к.с, максимален въртящ момент 250 Nm, среден разход 7.1 литра на 100 км; 3.2 FSI V6, 265 к.с., 330 Nm, среден разход 9.2 литра на 100 км; 2.0 TDI Common-rail 143 к.с., 320 Nm, среден разход 5.5 литра на 100 км; 2.7 TDI (с осем степенна скоростна кутия multitronic) 190 к.с., 400 Nm, среден разход 6.6 литра на 100 км и 3.0 TDI - 240 к.с., 500 Nm, среден разход 6.9 литра на 100 км. Цената на новото Audi A4 започва в Европа от 31 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #32
    Sisqoapl ( преди 16 години )
    Audi от край време създава страхотни автомобили. Мисля че многодобре се развиват като автомобилна компания. За мен 2.0 TDI e много добар мотор. В момента имам Passat 1.9TDI със 131 конски сили и мога да ви уверя че мотора е прекрасен, ускорява страхотно и ми харчи 8 градско. Аз бих си взел S-line 2.0 TDI 170 конски сили с постоянно задвижване Quatro. Не се казва дали се предлага този мотор в Audi,но знам че е в арсенала на Vw group
  • #31
    Driver ( преди 16 години )
    RS4-staroto e malko po-tejko ot M3 - novoto, glavno zaradi karbonovia pokriv na M3, pri ravni HP - 420.Maaalkata razlika se kazva QUATTRO... Kypi si Audi - novo a ne niakoi star tro6liak i 6te si govorim pak...
  • #30
    vayk ( преди 16 години )
    az ne sum kupuval audi za razlika ot drugite 2 nemski marki. Skoro mislia da go storia, oba4e ne moga da se oturva ot kofti 4ustwoto 4e 6te se vutria ....:)
  • #29
    vayk ( преди 16 години )
    Xa Xa kakvi sa tia sravnenia deto gi pravi6??? BMW i audi s razli4ni PS..., ne moje da sloji6 mnogo pove4e PS na gore dolu shodni kg i da gi sravniava6. Te ako biaha tolko dobri pri sportnite koli 6tiaha da go dokazvat v F1, a ne po ulicite:))) Da ne govorim, 4e ako stava duma za ravni kg i ps niama kak audi da napraviat po-dobra kola:) Bmw vkarvat mnogo pove4e novovuvedenia , a i polzwat tehnologii do koito audi niama dostup...
  • #28
    Driver ( преди 17 години )
    Sravnenie: staroto RS4 i new M3:- 0 do 100km - RS4 - 4.5sec, M3 - 4.6sec;- obikolka na severnata otse4ka na Nurburgring: RS4 po-burzo na mokro s 6sec. ...na syho M3 po-burzo s 3 sec...Kakvo li 6te e sravnenieto na new RS6/580k.c.-quattro/ s aktyalnata M5/507k.c.-zadno/ naprimer..;))
  • #27
    Driver ( преди 17 години )
    Ne rabotia s koli a gi KARAM...Mislia 4e tova sie nai-dobria kriterii, a i da pro4ete6 ne6to ne e griah.A4 i A5 sa na edna platfoma - samo za tiah..su6toto e za A6,A8 i R8...Predi A8 ima6e Audi 200 s V8 i 250k.c.
  • #26
    vayk ( преди 17 години )
    ti da ne raboti6 v porsche bg ?4el si...:)
  • #25
    VAYK ( преди 17 години )
    ne se pritesniavai skoda ne go burkam s audi i sum naiasno koi marki sa kum VW Akzien gesellschaft. Starata 8 oba4e si e 4upliva, no kato se ima pred wid 4e im e debut v clasa ne e tolko fatalno. Kolkoto do A4 tova deto izliza li e s nova platforma??? Tva da prehvurlia6 osnova ot edna marka na druga, o6te pove4e ot po evtina kum po-skupa ne e dobre. BMW mislia o6e praviat novi dwigateli za M, a ne dorabotvat seriinite. Za r8 ve4e e iasno, 4e si4ko e novo...v toia class niamat baza!!!
  • #24
    Driver ( преди 17 години )
    Povedenieto v zavoi pri zadno predavane i suh put si e po-dobroto..Pri quattroto oba4e ne6tata stavat drygi-osobenno v ejednevieto a ne samo na sportnite pisti..6to se otnasia za starata A8 - ne e po-dobra ot aktyalnata 7-seria na BMW...t.e. i 2-te ne sa ni6to osobenno- vij novata A8 e "dryga bira"..;)
  • #23
    Driver ( преди 17 години )
    Ne burkai Audi sus Skoda..poslednite generacii A4,A6 i A8...R8 imat sobstveni platformi..Audi 6efa Vinterkorn sega e bos na cialoto AD, nare4eno VW - tam sa Bentley, Bugatti...Lamborgini - vse pod tehnologi4noto "krilo" na...Audi..
fallback
Последни