fallback

Първи впечатления от новото Audi A4

Очакваното ново поколение на Audi A4, най-продаваният от дълго време модел на фирмата от Инголщад, вече е факт. Журналисти от много страни на света имаха възможност да изпитат новата А4 по пътищата на Сардиния с всичките пет двигателя, предлагани с модела.

Първото впечатление от новото Audi A4 е сякаш промените не са много и автомобилът е преминал само през по-обстоен фейслифт.Много бързо обаче се разбира, че това не е така и колата е претърпяла съществени промени. Първо размерите са променени, новото поколение е станало по-голямо. Това се чувства най-вече вътре в купето. Дължината на А4 е 4700 мм или е пораснала със 110 мм в сравнение със сегашното поколение. Предната ос е изместена със 154 мм напред и така междуосието е нараснало до 2808 мм. Това се усеща най-вече от пътниците на задната седалка, където мястото за краката им е с 30 мм повече. Това променя комфорта за всички пътуващи в автомобила и го вдига на равнище различно от досегашното. Новата А4 е получила доста добро оборудване и системи от по-високите класове модели на фирмата. Например bluetooth връзка, помощник за паркиране с камера за наблюдаване пространството зад автомобила (Audi Parking System Advanced), аудиосистема от Bang & Olufsen Sound System. Може да бъде поръчана като екстра и системата за динамично управление (Audi Dynamic Steering), която предлага три режима на работа на кормилната уредба – „комфорт”, „класик” и „динамик”. Особено впечатляващо е поведението на автомобила при режим „динамик”, при който се налага волана да се върти много по-малко. Промяната при преминаване на слалом през наредени препятствия при този режим и без него наистина е драматична. Наред с това се предлага и изпитаната система Audi Drive Select, която координира при определени условия работата на двигателя, на скоростната кутия и твърдостта на окачването. Съвършенствата на системата за стабилизация ESP се прояви при изпитания, при които едната страна на автомобила се движи по сух път, а другата по мокър. Не липсва и системата Audi Line Assist, която следи за лентата на движение и непринуденото й напускане. Когато това става, системата „събужда” водача с вибрации на волана. Новата А-4 ще се предлага на пазара първоначално с пет двигатели. 1.8 TFSI, 160 к.с, максимален въртящ момент 250 Nm, среден разход 7.1 литра на 100 км; 3.2 FSI V6, 265 к.с., 330 Nm, среден разход 9.2 литра на 100 км; 2.0 TDI Common-rail 143 к.с., 320 Nm, среден разход 5.5 литра на 100 км; 2.7 TDI (с осем степенна скоростна кутия multitronic) 190 к.с., 400 Nm, среден разход 6.6 литра на 100 км и 3.0 TDI - 240 к.с., 500 Nm, среден разход 6.9 литра на 100 км. Цената на новото Audi A4 започва в Европа от 31 000 евро.
Тагове:
fallback
  • #12
    Driver ( преди 17 години )
    Vse pak pretenciite na Audi sa "premium" - naravno s BMW i Merc...
  • #11
    Driver ( преди 17 години )
    "Pi4" za tova horata kazvat - "Kato iska6 brada kypi si greben4e"...Audi e kolata SAMO v quattro versiata-s podobava6ta mo6tnost, ina4e si kypi Passat ili Vektra...a moje i Mondeo - vse sa "podakcizni" i s predno predavane..
  • #10
    Анонимен ( преди 17 години )
    Ами пич това се прай за да има пазар в страните(като България) където има акциз на 160коня. За това пускат двигателя с 140, а в сервиза могат да ти сменят софтуера на 173 или колкото казваш че са му конете на по-мощния.Аудито наистина е много хубаво и съм изненадан от любимата ми марка.
  • #9
    Driver ( преди 17 години )
    Interesno kade iz4ezna dobria dvigatel na A4 2.0TFSI...6toto novia 1.8TFSI vse pak e po-slab ot staria 1.8T s niakakvi si 3k.s.i to deforsirania.Su6to taka vklu4vaneto na 2.0TDI s mo6tnost ot 140k.s.e bezmisleno-ima versias170k.s. - vse pak su6testvuva BMW3-ka 320D s 172k.s....
  • #8
    Kabura ( преди 17 години )
    ...Ауди от край време правят едни от най-качествените автомобили. А това да съчетаят дизайна на А5 с класата на А6 ... си е чиста проба "професионализъм" :)
  • #7
    az ( преди 17 години )
    ami za6toto o6te nee karana tapaci takiva nqma po savar6enna kola ot AUDI
  • #6
    някой ( преди 17 години )
    Отдавна чета за новата А4-ка и мисля че е хубава кола.Основните промени са направени при преместване центъра на тежеста на двигателя назад, от там и по-малко "недозавиване".Тове беше голям проблем на предното предаване.Бих си я купил с 1,8 бензин куатро.Този разход ме устройва за това което ще получа. Пожелавам и успешни продажби.
  • #5
    Анонимен ( преди 17 години )
    Не липсва и системата Audi Line Assist, която следи за лентата на движение и непринуденото й напускане. Когато това става, системата събужда водача с вибрации на волана. това ми харесва. доста пенсии в германия ще си я купят, а те имат навика да дремват зад волана.
  • #4
    Kaloqn ( преди 17 години )
    Това е лично мое мнение, но в профил ми изглежда на БМВ :)
  • #3
    ole ( преди 17 години )
    боже, с доста грешки(технически) е написана тая статия....1-вото за двигателя с 5 версии...другото че мултитроника няма скорости...не случайно е безстепенна скоростна кутия...
fallback
Последни