6/97 Представяне на модела в три версии: хеч-бек, седан и комби. Две въздушни възглавници серийно. Два мотора: 1.6 литров 106 к.с. (не в хеч-бек версията) и 2.0 литров 133 к.с. (също с автоматик)6/00 Хеч-бекът е свален от програмата6/03 Смяна на модела при лимузината, мотори 1.6 литров 109 к.с. и 1.8 литров 122 к.с.7/04 Нубира комби, мотори като при лимузинатаНубира означава "да пътуваш около света", но не бива да очаквате най-високата възможна надеждност.
Кой твърди, че всичко винаги трябва да е хай-тек? Който търси просторно превозно средство на изгодна цена може да бъде щастлив с една Нубира. Което не означава, че кореецът е пример за надеждност.Към поведението на пътя и моторните характеристики също трябва да се поставят умерени очаквания. Като забиете шпорите старите Опел-мотори заревават с усилие, а ветровете започват да вият около автомобила. Поведението на автомобила е нормално, липсата на ESP не се усеща. Нубирата започва да се оплаква своевременно и запищява силно, когато усилието й дойде в повече. Лимузината от среден клас се търгува на пазара за употребявани коли изненадващо изгодно, специално хеч-бек варианта. По всяка вероятност и трудно може да бъде отново продадена. По тази причина може би комбито е по-дбрия избор.
Най-често срещани повреди:
Мотор: Някои повреди и скъсани ангренажни ремъци до 99 г. и често прегорели гарнитури на главата.
Електрика и Електроника: Доста смущения в мениджмънта на мотора (особено 98 г.) дефектни имобилайзери и генератори (97 г.)
Дефектни бензинови помпи (98 г.)
Съединителят се износва доста бързо, заяжда (особено 97-98 г.г.)