Линиите са удължени, изгладени. Шефът на дизайна на модела, Атсукико Ямада казва, че идеята е била да се изрази „поток въздух”. Това е продължение на централната тема на серията – природата, като израз на загрижеността на Mazda за околната среда.
Колата е с много аеродинамична форма, като аеродинамичният й коефициент е 0.25. Впечатлява фактът, че подът на колата е абсолютно равен чак до най-задната част, което позволява лесна обтекаемост. Специалното покритие на задните колела позволява въздухът преминаващ през предната броня да се вмъкне покрай тях и да създаде допълнителна стабилност като притиска колата към пътя.
Сменена е цялостната концепция за таблото, като то е съставено от диодни светлини в ярко червено разположени от двете страни на водача. Чрез тях се следят оборотите на двигателя. По средата е волана с доста необичайна форма с дисплей в средата, информиращ водача за много от функциите на автомобила. На волана има и много контролни бутони, позволяващи водача лесно да извършва редица операции, без да го изпуска.