fallback

Стар Ford носи повече доходност от старо Ferrari

Сред моделите от 70-те най-драстично се е вдигнала цената на BMW и Aston Martin

Класически модели на Ford от 70-те години носят по-голяма доходност на вторичния пазар, отколкото Ferrari от същия период, показва изненадващата статистика на британските аукционни къщи.               Старите фордове, закупени през периода 1996-1999 - примерно Capri, Cortina или Escort - миналата година са достигнали средно 3.4 пъти покупната си цена. За моделите на Ferrari доходността е 3.2 пъти.

Абсолютните рекордьори по поскъпване за периода са автомобилите на Aston Martin (4.4 пъти) и особено на BMW (5.6 пъти). Темпото, с което се покачват цените им, изпреварва драстично инфлацията и всъщност ги прави една от най-атрактивните инвестиции въобще.

Като цяло пазарът на класически автомобили отчита непрекъснат ръст в последните години. От 2001 до днес средната цена на олдтаймерите е скочила 12 пъти, показват изчисления, цитирани от The Financial Times. Това обаче включва всички класически модели, включително машини от 50-те и 60-те, където поскъпването е фантастично.

Тагове: BMW Aston Martin Ferrari
fallback
  • #19
    Първи глокс ( преди 8 години )
    Баце, доходност е колко ти се връща отгоре на парите, които си вложил. Независимо колко са парите. Затова се мери в проценти. Ако си купил за 100 000 паунда Ферари и за 100 000 паунда 20 Каприта, от капритата ще изкараш повече кинти, това е логиката. Не е сложно :)
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значи за един Форд Капри можеш да спечелиш 50 000 евро след препродажба, а от ферарито към 200 000 евро.Кое носи повече пари в абсолютна стойност може сами да си сметнете.Иначе по логиката на статията - най добре едно дюшво - купено ново за 1000 евро, сега без проблем му вземаш 5000 евро - значи 5:1
  • #17
    RRE435i ( преди 8 години )
    Smenih go poradi pri4ini,koito sam opiasal nai podrobno v revuto si za novoto mi 435i.Niama da se povtariam
  • #16
    @ ( преди 8 години )
    Savarshenni tehnologi - Mercedes-Benz e s poveche patentii opredelja standarta predi BMW .
  • #15
    @ ( преди 8 години )
    Istorija na BMW !? A kak mislish zashto Mercedes - Benz 770 W150 e bila ljubima na fjurera A.H. i na visshite oficeriot Nazi ?
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нали беше на Ауди..., кво стана, що го смени?
  • #13
    RRE435i do @ ( преди 8 години )
    Kolega za men BMW e nai premium germanskata marka i ne zaradi tova 4e sega imam takova a zaradi cialata i istoria i savar6enni tehnologii.Porsche e druga bira tia e nai velikata premium SPORTNA marka
  • #12
    @ ( преди 8 години )
    RRE435i kakav ti e kriterija za velichie na germanska premium kola ? Imash komentari velichaeshti Porsche .Ili sled kato kupi BMW te sa nai - veliki !? No za men Mercedes Benz e na varha . C
  • #11
    до Д ( преди 8 години )
    Бате, не само не си схванал идеята, ами и справката ти е стара и грешна :D Дори и само Фераритата ако погледнеш - http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/28524-ferrari-na-cenata-na-nov-boing-10-te-nai-skypi-modela-na-markata/
  • #10
    ПРИМЕКС ( преди 8 години )
    Купих си гуми от ПРИМЕКС на много добри цени.Много съм доволен и препоръчвам на всеки ПРИМЕКС.
fallback
Последни