Fisker Inc. най-после показа новия си електромобил – EMotion, който трябва да е по-успешен от предишното творение на Хенрик Фискер Karma. Дигиталните рендъри показват седан с четири врати и форми на купе, спортно излъчване и по-агресивна предница в сравнение с Karma.
Няколко елемента от дизайна подсказват връзката на EMotion с предишния модел на дизайнера, който сега е собственост на китайската компания Wanxiang, която се зае със задачата да съживи Karma. От Fisker Inc. обещават „рекорден пробег с едно зареждане сред серийните електромобили” и „батерии с технологии, които ще променят индустрията”.
В същото време EMotion трябва да осигури на пасажерите повече пространство на борда в сравнение с преките си пазарни съперници. Подобно на Tesla навлизането на компанията на пазара ще стане първо в премиум сегмента, след което Фискер ще създаде нови по-евтини модели.
Хенрик Фискер пое по различен път в сравнение с другите компании по отношение на батериите. Вместо да работи с някой от големите производители, Fisker Inc. създаде собствено подразделение за развитие на батерии – Fisker Nanotech.
Ако обещанията на Хенрик Фискер се сбъднат, то новият му електромобил трябва да има пробег от над 600 километра с едно зареждане. Фискер трябваше да спре производството на Karma през 2012, когато фалира доставчикът му на батерии. Анализаторите оценяват лансирането на EMotion като сериозен риск, тъй като досега всички „алтернативни технологии” за развитието на батерии са се оказали провал в сравнение с литиево-йонната технология.