Чиста електрификация едва ли ще дойде скоро. Също камионите още доста ще търкалят на нефтопродукти. А дори и те да минат на ток от къде ще дойде толкова много електричество за всички мпс-та. Ще трябват още доста електроцентрали на газ или атомни. Които водят своите рискове.
#5
инженер ( преди 8 години )
Първия коментар и неверен. Лития не е рядък метал, в момента се разработват много нови мини по целия свят с оглед на това, че ще има голямо търсене за батерии. Лития се рециклира на 100%, което е може би най-важното. След като количеството добит литий достигне критична маса няма да има нужда от нов литий за новите батерии, ще се взима рециклиран от старите батерии.
#4
112 ( преди 8 години )
За петролните компании ми е през ... сещате се.
#3
Rick79 ( преди 8 години )
Не е толкова голям фактор литият. Първо, залежите не са малки, просто са в политически деликатни държави като Китай и Боливия и големите корпорации не могат лесно да сложат ръка върху тях. и второ, батериите стават все по-ефективни и ползват все по-малки количества литий - новото поколение литиево-полимерни например, която ще дойде още идната пролет, е с 40% по-малко литий, струва с 30% по-малко от досегашните и има почти удвоен капацитет
#2
Анонимен ( преди 8 години )
Дрън дрън...
#1
Анонимен ( преди 8 години )
Литият от , който масово се правят батериите и труден за добиване и крайно недостатъчен ...ако не намерят други варианти за батерии петролът ще властва още дълго време