fallback

Неясно бъдеще за Toyota Avensis

Японският гигант може да напусне средния клас в Европа

Съдбата на модела от средния клас Toyota Avensis се очертава несигурна. От компанията потвърдиха, че „бъдещето му се обсъжда”.  

 

Останалата част от гамата на Toyota предстои да бъде подменена или освежена, но спадащите продажби на Avensis може да означават, че моделът ще приключи участието си на европейския пазар и няма да има негов наследник, съобщи списание Auto Express. 

Тагове:
fallback
  • #14
    Иванов ( преди 7 години )
    Пичове ние това за Авенсиса си го знаем от 10 месеца. Другото, което мога да Ви кажа от кухнята, е че няма да има и дизели. Ще бъдат на BMW. Просто euro6,7,8 една камара глупости изисква твърде много инвестиции и те пресметнаха, че за този малък пазар няма смисъл да инвестират. Отворете им ГФО-то и вижте за какви цифри говорим в арабския свят. За това VW лъжат с емисиите, просто излизаш на минус ако спазиш всичко. А който плюе Авенсис просто не го е карал достатъчно време.
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Никак не е лош Авенсиса, но с нищо не блести освен с икономичност и здравина. Тойота мисля, че бъркат концепцията заЕвропа с този модел. На мнение съм, че Камри ще подхожда много повече в Европа, отколкото малкия Авенсис (малък сравнение с други в този клас). Изостанаха и с това, че не предложиха хибрид за модела. Камри има хибриден вариант с доста прилична динамика и разход на гориво. Ще върви, като топъл хляб. Лично аз бих си го купил. Много приятен автомобил! А возията е разкош.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Французи и германци когато са правили коли японските дребосъци са търсили клонки за рикши........
  • #11
    До последния ( преди 7 години )
    CX-5 Ultimate .....И като се събуди краката ти бяха развити....Хахахахаха
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мазда? Купих си чисто нов CX-5 Ultimate. Пластмасите скърцат на всяка дупка или завой. Всичко се клати, вратите едва се затварят. Материалите изглеждат добре на пръв поглед, но бързо разбираш, че са изключително некачествени. Автоматикът се чувства като евтина роботизирана механична кутия, спирачките скърцат толкова силно, че все едно са в купето. Влизат толкова много вибрации, че след 30 миути на дълъг път съм гроги. Шумоизолация практически няма. Ниво: евтин европейски автомобил от 90-те.
  • #9
    Zoom-zoom ( преди 7 години )
    Mazda 6 adventure awd...
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Съгласен съм , че точно Авенсис не е най-забавната кола на света, но не е правилно да слагаш всички японски под един знаменател (както и всички немски). Та за 50-70 бона се намират и доста други скучни колици без да са японски.Сега мегафеновете на немското ще скокнат до небето да ме убеждават колко е вълнуващ Пасат-а, ама здраве да е - всеки си има вкус и си преценя. Аз лично не се кефя нито на ФВ, нито на Тойота.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    След акорда на хондатойота и те се отказват от средни си класизобщо в европа не успяват да убедят клиентите си че си струват парите ...крайно време е да се върнат към корените си на много евтини возила за бедняци - както са позиционирани и се продават в щатите
  • #6
    japanka ( преди 7 години )
    Колега, не слагай всички японски коли при Тойота Авенсис :) аз се сещам на първо четене за десетина, които хич не са скучни :)
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Трудно е да дадеш 50-70 бона за кола без емоция, която само да те премества от точка А до Б. Ако искам такава кола защо да не си взема Дачия, ще върши същата работа? Това и липсва на японците като цяло, много е скучно всичко в техните коли.
fallback
Последни