fallback

Новият Volkswagen Golf обещава революция при хибридите

Хечбекът ще получи изцяло нова система, очакваният разход е 3.9 на сто

Ако се вярва на прогнозите, новото поколение на Volkswagen Golf ще изглежда по-скоро като фейслифт на настоящия модел, отколкото като чисто нов автомобил. Техническата част на хечбека обаче ще бъде напълно различна, като това ще засегне най-вече хибридната модификация.Според британското издание Autocar за автомобила се подготвя напълно нова хибридна система, чиято цел е да помогне на модела да се наложи на американския пазар. Там Volkswagen загуби позициите си след избухналия в края на миналата година скандал с манипулираните дизелови мотори. Затова и германците искат да предложат напълно нов екологичен и икономичен автомобил.Сведенията до момента сочат, че хибридната система на новия Golf ще харчи средно едва 3,9 л/100 км. Технологията ще използва нов 3-цилиндров 1.0-литров турбо бензинов двигател с допълнителен електрически компресор и мотор-генератор.  За разлика от конвенционалните хибриди, които използват пълноразмерен електромотор, тези 48-волтови хибридни системи подпомагат бензиновия мотор чрез голям мотор-генератор. Ремъкът, който свързва стартера с ролката на коляновия вал, се използва и за подпомагане на двигателя с допълнителна мощност, когато тя е нужна.При спиране процесът ще бъде обратен – бензиновият мотор ще завърта мотор-генератора, който ще зарежда батериите. Събраната в тях енергия на свой ред отново ще подпомага двигателя с вътрешно горене – благодарение на нея ще се развърта електрическия компресор, който пък ще осигурява по-голяма мощност и по-висок въртящ момент на бензиновия агрегат. Тази схема ще позволи на компресора да се включва в работа при минимални обороти на двигателя.Главното предимство на новата схема са компактните размери, икономичността и най-вече ефективността. Според Volkswagen разходите за производството на новата хибридна система са същите, каквито и за дизелов двигател, отговарящ на стандартите Евро 6. Оптимизацията на разходите е постигната благодарение на факта, че в системата не се използва голям електромотор и съответно няма нужда от големи и скъпи батерии.Снимка: Volkswagen 

Тагове: volkswagen golf
fallback
  • #18
    v-1 ( преди 7 години )
    Дано ФВ да пуснат най-накрая конглокентен хибрид или ел. автомобил, защото вече изостават отчайващо от другите. И ако не успеят ще загубят много позиции в бъдеще, то се и вижда вече в другата новина за ДХЛ.
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тази фирма с лъжи измами и спонсорството на германското правителство успя да пробие напред изкупувайки технологии който никога не е имала и отричала. Но света се променя. Никой не вярва на мошеници с грозна емблема на капака
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Хахаха, революция сред хибридите, а в гамата си имат модели, които НЕ са хибриди и им дават да горят по-малко. Разбира се на хартия. Някой да не си помисли, че реално някой от техните модели се доближава до това, което обявяват! Нищо подобно. Не случайно са една от фирмите, които имат най-голяма разлика между обявен и реален разход.
  • #15
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Новите пропагандни партенки на ВАГ.. Дизела се оказа канцерогенен, сменяме плочата с 48 волтови хибриди. Нищо че Тойота имаха хибрид с 270 волта батерия още преди 20 години, тя таргет групата от лапнишарани няма откъде да ги знае тия работи...
  • #14
    Zoom-zoom ( преди 7 години )
    А аз Ви обещавам, че новината ще се отложи...шовинизмът на швабите и любовта им към цикъла на Ото ще се излекува само с ултра високи данъци и глоби...друг вариант просто нема.
  • #13
    Фолк с ваген ( преди 7 години )
    Докато не видя не вярвам.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сега джапанките ще копи-пействат новата технология и след това ще спорят колко иновативни са жълтите!
  • #11
    Мразя хейтърите ( преди 7 години )
    Аз карам Golf 5 TDI ,а жена ми Toyota Avensis и всичко е наред .
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    японците спират маркигерманците откриват нови и вонищщо така ?
  • #9
    до АУДИторията ( преди 7 години )
    Защо всички толкова злоратствате , това е най добрата и успяла фирма на всички времена .Безпорно най- добрите и здрави автомобили доказали се с времето си ...Голф- императора ...Туарег - номер едно в сегмента, не завиждайте драги коментиращи, ще погрознеете от злоба .
fallback
Последни