fallback

Новият Volkswagen Golf обещава революция при хибридите

Хечбекът ще получи изцяло нова система, очакваният разход е 3.9 на сто

Ако се вярва на прогнозите, новото поколение на Volkswagen Golf ще изглежда по-скоро като фейслифт на настоящия модел, отколкото като чисто нов автомобил. Техническата част на хечбека обаче ще бъде напълно различна, като това ще засегне най-вече хибридната модификация.Според британското издание Autocar за автомобила се подготвя напълно нова хибридна система, чиято цел е да помогне на модела да се наложи на американския пазар. Там Volkswagen загуби позициите си след избухналия в края на миналата година скандал с манипулираните дизелови мотори. Затова и германците искат да предложат напълно нов екологичен и икономичен автомобил.Сведенията до момента сочат, че хибридната система на новия Golf ще харчи средно едва 3,9 л/100 км. Технологията ще използва нов 3-цилиндров 1.0-литров турбо бензинов двигател с допълнителен електрически компресор и мотор-генератор.  За разлика от конвенционалните хибриди, които използват пълноразмерен електромотор, тези 48-волтови хибридни системи подпомагат бензиновия мотор чрез голям мотор-генератор. Ремъкът, който свързва стартера с ролката на коляновия вал, се използва и за подпомагане на двигателя с допълнителна мощност, когато тя е нужна.При спиране процесът ще бъде обратен – бензиновият мотор ще завърта мотор-генератора, който ще зарежда батериите. Събраната в тях енергия на свой ред отново ще подпомага двигателя с вътрешно горене – благодарение на нея ще се развърта електрическия компресор, който пък ще осигурява по-голяма мощност и по-висок въртящ момент на бензиновия агрегат. Тази схема ще позволи на компресора да се включва в работа при минимални обороти на двигателя.Главното предимство на новата схема са компактните размери, икономичността и най-вече ефективността. Според Volkswagen разходите за производството на новата хибридна система са същите, каквито и за дизелов двигател, отговарящ на стандартите Евро 6. Оптимизацията на разходите е постигната благодарение на факта, че в системата не се използва голям електромотор и съответно няма нужда от големи и скъпи батерии.Снимка: Volkswagen 

Тагове: volkswagen golf
fallback
  • #8
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ква революция бе сегашната версия на приуса харчи средно 1.8 литра, а е по-голям автомобил?Тия са някви абсолютни лаици във всичко, което правят. След дизелгейт се лутат хаотично и не знаят дори какво да лъжат за бъдещето.
  • #7
    Анонимен ( преди 7 години )
    те да вземат да направят революция в дизайна че е от 90-те без промяна!
  • #6
    дфц ( преди 7 години )
    Ще, ще, ще... 2538 година евентуално може да видим най накрая изчезването на пушещите Вагени и да купят технологията от Тесла и да направят приемли влектромобил
  • #5
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тея нещастници продължават облъчването на нискоинтелигентните слоеве на населението. До сега хибридите им харчеха 2-2,5/100 и дори имаха такъв, който харчеше под 1/100 и не направиха революция, а сега, когато им харчи 3,9/100 щели революция да правят. Хайде някой върл ВАГинист да го обясни този феномен!А колкото до революцията, Тойота е направиха преди 20 г., когато извадиха първия хибрид с подобен разход. ВАГ нещо са позакъснели с цели 20 г. и пак ще правят революции на хартия само...
  • #4
    Любопитен ( преди 7 години )
    Е как така хибрид пък разход 3.9?Нали толкова им харчехе без да са хибриди?
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Тия дали ще успеят да направят хибрид изпускащ черен дим от ауспуха, дано иначе няма да се купува от феновете им. Може да го постигнат със система за впръскване на моторно масло в цилиндъра.
  • #2
    112 ( преди 7 години )
    Звучи интересно, нека го видим на практика.
  • #1
    VAG - доминация ( преди 7 години )
    БОГОВЕ
fallback
Последни