fallback

Балон ли е Tesla?

Илон Мъск със сигурност умее да продава електромобили. Но тепърва трябва да покаже, че може и да печели от тях

В известен смисъл автомобилостроенето е един от най-консервативните сектори на икономиката. За разлика от телекомуникациите и потребителската електроника, тук репутацията и историята на марката имат решаващо значение при избора на купувача. И съответно за новите играчи е много трудно да намерят място на дъската.

Тагове: bmw tesla mercedes google apple
fallback
  • #16
    ай ай ай ( преди 7 години )
    Според Петер Хокхолдингер (Бивш шеф в Audi) Tesla е 7 години пред конглокенцията
  • #15
    хем ( преди 7 години )
    Тесла е била основане не от Илон Мъск в най неподходящия момент след 2008г, за да не фалира Илон е инвестирал $400 милиона лични средства.Не е като Цветан Цветанов да ги изтегли от КТБ и инжектира в дружествата си.
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    ЦЕЛТА НА ТЕСЛА МОТОРС Е ДА СТИМУЛИРА В ТАЗИ НАСОКА ИМАЩИТЕ СРЕДСТВА
  • #13
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Тойота и Мерцедес не са борсови спекуланти, че да си продадат акциите само защото са се вдигнали. Просто им е ясно че Тесла е маркетингов балон без бъдеще.
  • #12
    Не сте разбрали! ( преди 7 години )
    Тесла ще излезе на печалба когато започнат да доставят на другите производители батерии, електроника и иновативни разработки. Нали за това строят най-голямата фабрика в света насред пустинята. Това е истинския план на Мъск. Автомобилите ги произвеждат само за да се създаде тенденция във сектора.
  • #11
    Тесла ( преди 7 години )
    Поредната негативна статия срещу Тесла!Ха-ха-ха!Кой ли ви плаща хонарара за тези глупости?! Някой петролен магнат или.....?!
  • #10
    До швабен зи кухен ( преди 7 години )
    Много си изписал, но не си разбрал че Тойота и Мерцедес си продадоха дяловете за 5-6 пъти повече от инвестираните.Дали са били доволни от инвестицията според теб???
  • #9
    Дошо ( преди 7 години )
    Балон са СОЦваген, рено и т.н. полудържавни перачници, които без бюджетните пари да са фалирали отдавна!А бъдещето е на Тесла и японските водородни коли.
  • #8
    тъ5 ( преди 7 години )
    Каква е добратановина за България, че произвееждала медна руда.*** от това издаание знаят ли кой я произвежда?Две ЧУЖДИ фирми, оставящи 1 милион изнасящи 2-3 милиарда.Къде е изгодата за българина, освен за двама олигарха ?
  • #7
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Японците се оказаха най-хитри - от всяка продадена кола, Тесла прави загуба, Панасоник прави печалба. А Тесла е въздух под налягане - Тойота инвестира 50 милиона в Тесла, последва съвместна разработка на второто поколение на РАВ4ЕВ. Инженерите на Тойота обаче като видяха технологиите на Тесла, ги нарекоха гаражен инженеринг и скоро след това Тойота продаде дела си в Тесла. Какво по-добро доказателство че Тесла е балон?
fallback
Последни