IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota GT86 с двигател от Nissan GT-R

Автомобилът със задно предаване има 1000 к.с.

Toyota GT86 с двигател от Nissan GT-R

Toyota бе критикувана многократно за сравнително ниската мощност на спортното купе GT86. Именно затова редица тунинг компании се заеха с разработката на силови пакети за модела. Една от тях е австралийската StreetFX, която подготви нещо наистина специално.
Toyota GT86 с двигател от Nissan GT-R
Интересен факт, е че тунерите са стартирали тунинговането с оригиналния 2,0-литров мотор на Toyota GT86, но в крайна сметка са се спрели на двигателя на Nissan GT-R.

Първоначално австралийците са поставили двойно турбо на 4-цилиндровия боксер, като са постигнали внушителната мощност от 545 к.с.

След това обаче се появила идея за дори по-брутална доработка. Тя включвала именно двигателят на Годзила. Той също генерира около 550 к.с., но StreetFX са успели да изцедят близо двойно повече - точно 1000 к.с.

За целта специалистите са увеличили обема на V6 мотора до 4,1 литра, като са му поставили и турбо системата GT1000 на HKS.

За да поберат почти двойно по-големия агрегат в коша на GT86, тунерите са премахнали предния диференциал, като са оставили колата със задно предаване. Използвали са конструирана специално за автомобила трансмисия, както и заден диференциал от Ford Mustang.

Австралийците не съобщават цената на доработката. Не е ясно също така дали моделът им е пистов или разполага с разрешение за движение по обществените пътища. Със сигурност обаче това е една от най-бързите GT86 в света.

Тагове: Nissan GT-R Toyota GT86
0 от 500
  • #8
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Сега не зная как вървят продажбите с модела, но преди 2 г. вървеше, като топъл хляб. В САЩ беше най-малко задържащия се модел в шоурумите. Само 4 дни се задържа, следвани от Приус 10 дни. За сравнение колите в САЩ средно се задържат 53 дни в шоурумите. Явно в Европа не се продава толкова добре модела, което не ме учудва. В Европа не действат пазарни принципи, а съвсем други. Протекции и шовинизъм крепи пазара в Европа.
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Снимки искаш ли?
  • #6
    3 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Купил си си дръжки! Тия на баба ми ги разправяй
  • #5
    24 rate up comment 2 rate down comment
    до: Анонимен ( преди 8 години )
    Разбрах, когато си е купих преди 2 години!Не тази от статията с 1000 к. с., а нормална Toyota GT86 версия с ръчна трансмисия и 200 к .с.Колата е уникална наистина. Подобен кеф съм изпитвал само с МХ5. Зная, че няма да ме разбереш. Ти си фен на немското вероятно и ревностен читател на Ауто Билд. За такива хора, като теб най-важното са конете и колко ще вдигне. Закарачите нещата стоят по съвсем различен начин. Ще пораснеш и ще разбереш някой ден, евентуално...
  • #4
    21 rate up comment 2 rate down comment
    112 ( преди 8 години )
    Има тест драйв, покарай го и ще запееш друга песен.
  • #3
    9 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И ти как разбра че е уникален автомобил? На сън ли го кара? Текът ти лигите пърдиш и се въртиш и си мислиш че караш гт86
  • #2
    20 rate up comment 5 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    Не върви като топъл хляб, обаче е уникален автомобил.
  • #1
    9 rate up comment 21 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тойота се измъчиха с този модел. То не беше Субару, после друга платформа, сега Нисан,... Е, не се продава и не се продава. Не го харесват.