fallback

Как да изберем газова уредба за колата си

Експертите препоръчват български, италиански или полски системи. Отричат турските и китайските аналози

Илюстративна снимка: Ройтерс За да си спестите главоболия и проблеми, не се спирайте на газови автомобилни инжекциони с цена под 800 лева, препоръчват от българската фирма Reagas, която неотдавна анонсира своя газова система и за дизелови автомобили. Всяко предложение под тази цена означава, че компонентите, от които е изградена газовата уредба са с ниско качество, категорични са експертите. И поясняват, че евтините системи често дефектират, не са издръжливи, автомобилът не върви гладко и му светват предупредителни лампи, като освен това разходът за гориво се увеличава значително. Обикновено газовата уредба спестява около 50% от разходите за гориво, благодарение на разликата в цените на горивата. С нискокачествените инжекциони обаче разходите ни за гориво и за поддръжка могат да бъдат дори по-високи от тези за бензин, категорични са от фирмата. Експертите препоръчват да имаме предвид следните съвети при покупка на газова уредба: Изберете инжектори, редуктори и електроника, които са създадени от български, италиански или полски фирми. Те с годините са доказали своето високо качество. Когато се спрете на уредба, първо проучете какви са отзивите за нея в автомобилните форуми в интернет. Това ще помогне да си изградите по-добра представа за системата, още преди да сте я закупили. Използвайте услугите на лицензирани сервизи с разрешително за монтаж на газови уредби. Така вероятността да ви предложат уредба менте е по-малка, а и ще сте спокойни, че монтажът е извършен правилно и е на ниво.Ако имате опит с подобна система, споделете го в коментарите долуОще по темата:Ferrari на газ, що пък не?!Дизел на газ?!Газови уредби за дизелови двигатели - вече и в България

Тагове: LPG
fallback
  • #13
    Помагай ( преди 8 години )
    Сигурен съм 100%, много добре знам как мирише газта, дори децата знаят.Антифриза пуши бяло а това беше дим с тъмен сив цвят.За фреон не се бях сетил.Определено звука беше като изпускане на газ под налягане.Изгасих мотора и спря.После като запалих включих на бензин и форсирах, форсирах нищо не се случи.
  • #12
    до Помагай ( преди 8 години )
    Може да е фреон..на мен ми се е случвало..ама започна от отворите за въздух да влиза..мислех че се е запалила колата.....
  • #11
    до Помагай ( преди 8 години )
    Може да е протекло малко..примерно върху колектора и като си запалил..от изпарението да е пушил
  • #10
    v1per ( преди 8 години )
    На газчица си е най-добре! Просто преди закупуването на автомобилът се посъветвайте, дали двигателят му понася добре газ. Имайте предвид, че новото поколение двигатели с директно впръскване не са удачни за газифициране. По-скъпо и по-трудно за настройка.
  • #9
    Помагайте ( преди 8 години )
    Нещо момента със съединенията за антифриз и свистенето не го разбирам.Ако съединенията на охлаждането не са вред нали ще тече антифриз по пода на гаража, а той е сух като барут.Егати филма :-)
  • #8
    до Помагайте ( преди 8 години )
    Защото ти прави номера..затова! Отпред имаш клапан (за газта) или от съединенията за антифриз...щом не е миришело на газ!
  • #7
    Помагайте ( преди 8 години )
    Има пара.Аз не мислех да купувам кола с газова ама понеже колата ми хареса много я купих.Газовата си я имаше, не съм я слагал аз.След като я има защо да не я ползвам?
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    до ПомагайтеМи карай я на бензин, или пара няма?!
  • #5
    TDI ( преди 8 години )
    Карайте дизели.
  • #4
    Помагайте ( преди 8 години )
    Вчера запалих колата, поработи и прехвърли на газ.Изфорсирах я и изведнъж започна нещо да свисти като все едно е развит крана на CO2 бутилка и да излиза сивкав пушек някъде отпред около двигателя.Изкара ми акъла.Венага изгасих колата.Интересно, че НЕ МИРИШЕШЕ НА ГАЗ.Някакви идеи какво е станало?После изчаках, запалих на бензин и я оставих да работи на бензин и нищо необичайно не стана.Всичко си е нормално, но ме е страх да я карам на газ сега.Газовия инжекцион е италиански.Kолата е BMW 3.0 231кс
fallback
Последни