fallback

Първата Dacia с два педала

Easy-R не е типичен автоматик, но има немалко предимства

Тагове: Dacia Sandero easy-r
fallback
  • #21
    The N-Man ( преди 8 години )
    Отвори ми се възможност да я тествам. Да, в началото не бях очарован, но за тежък градски трафик става. Не знам колко е икономична, защото ми направи впечатление, че сменява на по-високи обороти...
  • #20
    Пенка ( преди 8 години )
    Подобна на тази кутия от няколко години се монтира в VW up и производните му!Там е много добра като изпълнение и представяне!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    На кола на която стартер, алтернатор, съединител и АБС датчици са КОНСУМАТИВ да сложиш автоматична (или полуавтоматична) скоростна кутия при това сглобена от съмнително образовани Румънски роми си е направо търсене на приключения.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Глезотии! Ако имах пари с най-голямо удоволствие бих си купил обикновенно Сандеро!
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Глезотии! Ако имах пари с най-голямо удоволствие бих си купил обикновенно Сандеро!
  • #16
    JEEP ( преди 8 години )
    Автоматик без Park тия са ненормални, че тая пръдлива дачия като стане на 15 години имат ли представа въобще дали ще има ръчна, камо ли да държи..Всъщност ме съмнява да изкара и до 10, но това е друг въпрос.
  • #15
    ха-ха! ( преди 8 години )
    И един зад волана пак ставатбтри!
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ти така ли правиш чакаш да се счупят и ги продаваш. Аз си купувам колите, карам ги няколко години и ги продавам и така идва следващата. Тази измислица от някой квартален майстор ли е чу? Те ги ненавиждат, защото не могат да ги правят. Има вариатори с типтроник и можеш да симулираш скорости колкото си искаш и няма да разбереш, че си с вариатор. Танкове, трактори, комбайни и др.тежки машини са с вариатори, обаче разбирача тук иска да ни убеди, че тези трансмисии не ставали.Май ти не ставаш умнико.
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Производителите на вариаторни кутии се принудиха софтуерно да зададат фиксирани скорости на тези с.к. за да може да се вдигат обороти като при стандартните, защото хората не ги харесват, когато работят във вариаторен режим, следствието от тези фиксирани предавателни числа е по-бавно ускорение и обесмисляне на вариаторната кутия като цяло. Като инженерна технология е супер идея, напрактика са ненадежни, не издъждат голям въртящ момент и са скучни за шофиране.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Предните 2 коли с вариатори счупиха ли се, че 3та караш?
fallback
Последни