fallback
Коментари ( 21 )
Напиши коментар
-
#11
Разбирача на вариаторите се появи. Чул-недочил, но да се обади. Трета кола има с вариатор бе многознайко и съм наясно с нещата, а не като теб. Първо се кази и покарай, после вземи малко прочети кое как е и тогава се изказвай неподготвен! Аман от пУбери в този сайт!
-
#10
2 пъти баш не е. Около 2500 е с CVT спрямо механичната, но пък оборудването с CVT е винаги по-богато и от там следва, че цените горе-долу са едни и същи. А това което си чувал не е вярно. Вариоаторите са много опростени и евтини за поправка, ако нещо стане. Имаш само 2 шайби и един ремък/верига. Нищо повече. Какво да му стане и какво да му се развали, че да струва скъпо и да не може да се оправи. Митове и легенди само, както едно време разправяха, че на японските коли двигателите били запечатани
-
#9
Не е вярно, всичко подлежи на ремонт и не е чак толкова скъп. Но си е ремонт на автоматична скоростна кутия в Сервиз, не в квартален гараж. Там има ДДС, труд, части.Гаранция.
-
#8
avtomatic za bedniaci,idealen e za toyotodjiite vapreki 4e i 1400 keva sa im mnogo na 80% ot pi6e6tite tuk
-
#7
За вариаторната също съм чувал, че не подлежи на ремонт. Счупи ли се директно е за цяла нова кутия. Такава е и на Ауди Мултитроника. КАзват да се бяга от тях. Имат определен живот и си чао.
-
#6
Кво е тва бе? Абе ей смешници научете се да карате на ръчки па тогава приказвайте. Аз вече съм го свикнал не ми прай впечатление- газ биеш сайдинитела лост газ тва е. Вие тука немате акъл и шоферски умения 98% скочили на автоматици. Кой знае на ръчки как да превключи скорост без ползване на сайдинител щото аз знам?
-
#5
Цената на вариатора (CVT) е два пъти и отгоре по-висока от тази... Тази кутия наистина е гадна и се усеща зле, но имам приятелка, която кара Сузуки Суифт с такъв автоматик и си е свикнала, кара си го, дори не и прави впечатление. Освен Сузуки и Тойота слагаха такава на Ярис, Аурис, Корола, Версо, преди да сложат вариаторната в настоящите модели.
-
#4
1400 лв. за едното нищо. Нирак ни риба. Хем е автоматик, ама не е баш. Ако беше на една цена с ръчката да си го вземе човек, а то по-зле. За тези пари е по-добре ЦВТ. За бюджетни автомобили и такива, които се карат предимно градско и не само вариатора е най-доброто решение. Евтино, надеждно, линейно ускорение без придърпване, нисък разход на гориво, ниско тегло, висока надеждност и опростена конструкция. Нисан имат прекрасни вариатори и ако се сложат на Дачия ще бъде супер добре за клиентите.
-
#3
Когато има пасажер в колата, наистина *** стават два!!! :)))
-
#2
доказан Румънски ***...на 20.000 км скърца като опел на 200,000
11 - 20 от 21
първа < 1 2 3 > последна