IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Дизелгейт бави нови модели на BMW и Mercedes в САЩ

Автомобилите вече се подлагат на много по-задълбочени проверки

Дизелгейт бави нови модели на BMW и Mercedes в САЩ

Разразилият се в края на миналата година скандал Дизелгейт продължава да причинява главоболия не само на VW Group, но и на останалите производители на автомобили, които искат да продават дизелови коли в САЩ.
Дизелгейт бави нови модели на BMW и Mercedes в САЩ
Снимка: Mercedes-Benz

BMW и Mercedes-Benz например са принудени да отлагат премиерата на няколко свои нови модели с дизелов двигател в САЩ, тъй като все още очакват да получат сертификат за одобрение, съобщава Automotive News. Той се предоставя от Агенцията за защита на околна среда на САЩ (Environmental Protection Agency-EPA), като причина за забавянето са нови, по-строги проверки.

Според информацията производителите нямат информация за това кога могат да очакват подобно одобрение, позволяващо въвеждането на дадения модел на пазара.

Mercedes-Benz например е принудена да отложи пускането в САЩ на новия C300d с цяла една година. Затегнатите изпитания бавят също редица модели на BMW - 535d, X3 xDrive 28d, X5 xDrive 35d, както и нови дизелови модификации на американските Chevrolet Colorado и GMC Canyon.

От BMW и Mercedes-Benz коментират пред Automotive News, че техните дизелови двигатели са изрядни и отговарят напълно на изискванията на регулатора. Въпреки това обаче липсва яснота кога ще бъдат издадени нужните сертификати.

Проблемът няма да се отрази сериозно на продажбите на BMW и Mercedes-Benz в САЩ, тъй като дизеловите коли представляват много малък дял от общите продажби на компаниите на този пазар - 6% при BMW и едва 1,2% при Mercedes-Benz, пише още изданието.

Припомняме, че Дизелгейт избухна през септември 2015 г., след като в автомобили на германската компания Volkswagen бе открит забранен софтуер, който измерва при тестване по-ниски нива на замърсяващите газове, отколкото в нормален режим на работа. Програмата е вградена в 11 милиона автомобили на концерна в световен мащаб.

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Американците дишали чист въздух?!? Хахахаха... Китай и САЩ са най-големите замърсители на въздуха в световен мащаб. Китай - 10 800 000 Килотона емисии или 7.7 тона на човек САЩ - 5 334 000 Килотона или 16.5 тона на човек Русия - 1 820 000Кт или 12.3 т. на човек Япония - 1 290 000 Кт или 10.2т. на човек Германия - 790 000 Кт или 9.4 на човекАма дишат в САЩ, дишат чист въздух, та знае ли се... Това са най-големите и нагли консуматори на енергия, а и замърсители на човек, в света.
  • #10
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе вие май умирате от яд а?Хората там не са случаини и не играят по свирката на *** бабичка от немските провинции.Там си има закони има си и еко правила и цели. Кой нормален човек би искал градовете му да се превърнат в царете на смога, както европейските градове и китайските им колеги с приятелски пазари?Карат v8маци "глупавите" американци и дишат в пъти по-чист въздух отколкото ние тук в европа. Хибридите също са на всеки светофар там, докато в ГЕР са само на картинка и в шоурума.
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    ЛютфиместанЕрдоганоФ ( преди 7 години )
    Абе на тия мръсни гнусни *** американци защо са им модерни дизели бе, абе пращайте им само трактори и мотори с долен разпл. вал. да се радват тия *** прости
  • #8
    2 rate up comment 2 rate down comment
    BMWerke ( преди 7 години )
    Какъв дизел са наложили в щатите,само не ми е ясно?Понякога пишете колкото да не заспите.1% от автомобилите на БЕНЦ и 6% от тези на БМВ са с такива двигатели,кое му е налагането?Там е толкова достъпно горивото,че никой не тръгва да прави икономия карайки дизел.Марките се ориентират по пазара,немските имат най-голям такъв в Европа,нормално е тук да продават повече дизели отколкото бензинови агрегати,Японците примерно имат най-голям пазар в САЩ,нормално е да развиват това което се търси там-хибрид
  • #7
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е що като американците са измислили дизелгейт немците си признаха? Защо също така започнаха сервизна акция и икупуване на коли? Нали американците са ги измислили тези неща! То бива да си ***, ама твоето е прекалено.
  • #6
    7 rate up comment 6 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    Ш###ни американци. То се видя, че дизелгейта го измислиха защото немците наложиха дизела в САЩ, нещо което те не познаваха, второ - немските автомобили са най напред пред всички ( има си статистика ) и изместиха техните марки и съвсем естествено от завист ги хвана яд на германците. И трето - НО НАЙ ГЛАВНОТО - отдавна се води тъй наречената трета световна война или новата студена война.Немците са основен двигател на ЕС и USA много ги е яд на това.За това е и BREXIT и много други неща ;) ;)
  • #5
    11 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    Хаха, немските кeнeфи вече под лупа ги гледат. За разлика от тях обаче японците нямат проблеми с дизелите си.
  • #4
    11 rate up comment 11 rate down comment
    :) ( преди 7 години )
    Хаха, немските *** вече под лупа ги гледат. За разлика от тях обаче японците нямат проблеми с дизелите си.
  • #3
    12 rate up comment 17 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Nemskite kantserogenni kenefi aut!
  • #2
    14 rate up comment 18 rate down comment
    Х'американците ( преди 7 години )
    са кухи хралупи.Да си карат *** на ФСА и ГМ,а още по-тъпите японските легени.