fallback

Porsche 911 Turbo S - брутален, но скъп

Срещу германската кола застава един по-достъпен, но много мощен конкурент - Jaguar F-Type (Видео)

Porsche 911 Turbo S вече си върна лидерството в сегмента, след като новото поколение на модела успя да се разправи с Nissan GT-R. Сега срещу германската кола излиза още един конкурент - Jaguar F-Type AWD. Тестът представлява драг и е организиран от EVO. Снимка: EVO Срещу новото Porsche 911 Turbo S застава модел на доказан производител на GT коли, който обаче тепърва ще трябва да налага името си. Това е Jaguar F-Type в новата си версия с 5.0-литров V8 двигател и система за задвижване на четирите колела. Модификацията не е най-бруталната в гамата на F-Type, но разполага с впечатляващите 550 к.с. и 680 Нм. Те обаче отстъпват на показателите на 911 Turbo S - 580 к.с. и 750 Нм, като освен това британецът е с около 130 кг. по-тежък. Porsche 911 Turbo S разполага също така с трансмисия с два съединителя, докато при F-Type автоматикът е стандартен с 8 степени. Вероятно няма да изненадаме никой, като кажем, че Porsche 911 Turbo S буквално размазва Jaguar F-Type. Нещо повече - германската спорна кола прави 1/4 миля за 10,5 секунди, което е респектиращо постижение за сериен автомобил. Ако обаче сравним цените на двете коли, Jaguar F-Type започва да изглежда доста примамливо. Във Великобритания версията с AWD струва малко под 92 000 лири, докато 911 Turbo S изисква минимум 145 773 лири. Пълните динамични характеристики на двете коли вижте във видеото на EVO

fallback
  • #24
    Радев ( преди 7 години )
    Още не се е родила колата, която да бие Turbo S
  • #23
    Анонимен ( преди 7 години )
    Порше GT3 RS с атмосферен двигател...бие GT-R.... къде го сравнявате с Турбо...та даже и S...
  • #22
    Spoko ( преди 7 години )
    Пешо : е46 всъщност е Дошо и цели да изкара феновете на немските коли кухи ***, но го разкрих.
  • #21
    Факт! ( преди 7 години )
    В нито едно официално или неофициално състезание на драг, стоково Джи ти ер не е победило стоково Порше! И това е така просто защото Джитаргата вдига 100 за 3.3 сек., а не както го дават жълтурите по документи за уж 2.8 сек. Но на пистата документите не важат. Жълтурска им работа!
  • #20
    Жени жувкова ( преди 7 години )
    Като гледам не правите разлика между леген с двигател без багажник дето на легнал полицай ти избива бъбрека директно,и бронята пада ,а струва два пъти по- скъпо, от спортен автомобил!!?? Значи сравненията за кон с кокошка е уместно!? Поне да бяха го сравнили с Ф-тайпа!?!?!?? Тва е същат тъпня като с гумите -м,чи китайците отдавна правят по- добри от германците,а като цена са мн.по евтини!да не са му махнали и корите на вратите!??
  • #19
    raptor ( преди 7 години )
    Ol da oburkah se... Prosto GT-R pruskashe na vsqka pista predishnoto 911 turbo s... Sega tova, 2 puti po skupo ot gt-r e malko po burzi4ko. Bravo na horata s lipsa na vuobrajenie!
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    мда а помежду другото можеше да го сравнят с F-type SVR
  • #17
    Do e46 ( преди 7 години )
    A edin 28 cm iskash li?
  • #16
    1000 пъти!!! ( преди 7 години )
    По-добре да се забавляваш с е46 или the doctor от Швейцария отколкото ежедневно,ежечасно и ежеминутно да четеш злобните простотии на Дошо! Жалко,че е купил толкова стар Сивик с изгърмяни отдавна аербегове!
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    но е46 е забавен, не ми пречи да му чета коментарите, за разлика от на хейтъри целенасочено пишещи измислици
fallback
Последни