fallback

Peugeot и Citroen разкриха реалния разход на техните коли

Разликата с досегашните официални данни е около 2 л/100 км.

Разразилите се скандали с вредните емисии и разхода на гориво провокираха редица автомобилни компании да предприемат мерки за клиентско задоволство. Това направиха и във френската група PSA, разкривайки реалния разход на гамата си от модели. Потреблението е измерено в реални условия по обществената пътна мрежа, т.е. отразява онова, което собствениците могат да очакват от своя автомобил. Публикувани са данните за пълната гама модели на марките Peugeot, Citroen и DS. "Групата PSA взе решение да постави началото на един уникален подход на прозрачност към своите клиенти, като публикува разхода на автомобилите си при реална употреба. Това е първата подобна инициатива в световен мащаб за автомобилната индустрия. Резултатите са получени в резултат от тестова процедура, определена с неправителствените организации „Транспорт и околна среда“ (T&E) и „Франция, природа и околна среда“ (FNE), и са преминали одит от Бюро Веритас.", сочи информацията от компанията. Разходът на гориво не е мерен на стенд, както досега. Заложено е на преносимо оборудване, инсталирано в автомобила. Измерванията са извършени в отворени за движение публични пътни участъци (25 км в градска среда, 39 км извънградска среда и 31 км на магистрала) при реални условия на шофиране - използване на климатик, с товар и пътници, при наклон и т.н. Получените измервания са сравними с тези на клиентите на PSA (получени от независимите клиентски анкети), като показват разлика от около 2 л/100 км между досегашните официални данни и измерените при реални условия на пътя. Пълната информация вижте в таблиците В края на 2016 г. марките Peugeot, Citroen и DS ще създадат на интернет страницата си симулатор, който ще позволи на клиентите на марките да предвидят консумацията на техния автомобил спрямо начина на управление и употреба от водача (смесен разход/градски условия/извънградски/магистрала, натовареност на автомобила). По същото време в мрежата ще бъде пуснато и приложение за еко шофиране, което ще даде възможност на клиента да управлява разхода на гориво.Още по темата:Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво Новите автомобили в Германия харчат с 42% повече от обявеното Mercedes-Benz най-много манипулира данните за разхода на гориво EPA обяви производителите с най-икономични автомобили Opel въвежда реален разход на гориво

 

Тагове: psa
fallback
  • #19
    анонимен ( преди 7 години )
    Моя пък градско го дават 7.2/100. Реалния ми се колебае около 7.5/100Извънградско по каталог 4.9/100, при спокойно каране до 100-110 отива на около 5.2-5.3/100
  • #18
    Анонимен ( преди 7 години )
    Крайно време беше производителите да спрат с тези откровени лъжи за разхода, измерен по *** стандарт (чел съм го, подхода за мерене е *** и нереалистичен) Карам Мерцедес, модел от 2008-***. Реалния му разход е с около 30-35% над фабрично дадения. Карам Мерцедеси от 95-та година, всички модели с 2,2 дизелов двигатели при всички разхода беше подобен. Само че в последно време разхода по книга уж все пада, а реалния си е все този. Може би 10-15% по-нисък от по-старите модификации
  • #17
    Анонимен ( преди 7 години )
    Извинявай Андрей не видях че си написал име :)Наблягам че не коментирам произхода и марката на колите :)
  • #16
    Анонимен ( преди 7 години )
    Колега (с Аудитата) голямата измама е при малките двигатели - с тях големите фирми се опитват да смъкнат средните потребление и емисии на гамата си. Също така с тях привличат корпоративните клиенти защото са ниски данъците на тези коли. При големите двигатели ако не ти е тежък левия крак тези двигатели харчат сравнително много дори на празен ход а не им трябва да се ръчкат защото имат достатъчно мощност за задръстването и в най-ниски обороти. Също старт-стоп при тях има повече ефект
  • #15
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много зависи от стила на шофиране - така е. Но че лъжат също е факт. А и не е все едно разлика 2 литра ри розход 10 примерно и при разход 4. Едното е 20% другото е 50% ;)
  • #14
    Андрей ( преди 7 години )
    Добре, приятели, това че е бизнес, бизнес е. Въпроса е колко от вас карат чисто нова кола? Ми....мисля че никой. Имайки автомобил на немски производител(Ауди) от 2007ма година, те ми дават 13 литра на 100 градско. Супер. 11 на 100 ми е градското. Аз съм доволен, но да не забравяме колко ни е тежък десният крак, приятели!Новата(служебна)А6(2015) дават по каталог 11.8 в града. Еми не, не е. 10.9 ми е. Всичко е много относително. Да, качва в задръстванията до 13, но не повече. Това е нелепо!
  • #13
    Анонимен ( преди 7 години )
    Въперки, че не харесвам колите на PSA - поздравления за инициативата. Редно е и другите производители да направят така. Най голяма разлика ми е давал Opel Antara CDTI- близо 200% разлика. При VW групата личния ми опит сочи около 2л разлика.
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Обаче ако искаме пълната истина, а не само тази която ни е удобна и ни кара да се чувстваме добре, трябва да осъзнаем, че двигателите не могат да станат много по-ефективни въпреки колосалните разходи в развойна дейност. Човечеството не може да продължава да се движи на петрол.
  • #11
    Друг клошар ( преди 7 години )
    Омерзен съм като шофер на Пежо . А първата ми кола , Опел 1.7 дизел Исузу 93 г. даваше 6л лято , 7л зима . Доста сте напреднали технологично спор няма.
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    Диригентите на европейското отчитане на разхода са германците. Хайде познайте защо точно те лобират разхода да е най-нереалното нещо! Всички изследвания и тестове сочат, че точно немските коли са с най-голяма разлика между обявен и реален разход. добре са си направили сметката, че най-глупавата част от населението са немски фенове и тесляпо вярват на партенките, пущани от *** немски ***. Номерата им вървят само в европа най-глупавите фенове са тук...
fallback
Последни