fallback

Peugeot и Citroen разкриха реалния разход на техните коли

Разликата с досегашните официални данни е около 2 л/100 км.

Разразилите се скандали с вредните емисии и разхода на гориво провокираха редица автомобилни компании да предприемат мерки за клиентско задоволство. Това направиха и във френската група PSA, разкривайки реалния разход на гамата си от модели. Потреблението е измерено в реални условия по обществената пътна мрежа, т.е. отразява онова, което собствениците могат да очакват от своя автомобил. Публикувани са данните за пълната гама модели на марките Peugeot, Citroen и DS. "Групата PSA взе решение да постави началото на един уникален подход на прозрачност към своите клиенти, като публикува разхода на автомобилите си при реална употреба. Това е първата подобна инициатива в световен мащаб за автомобилната индустрия. Резултатите са получени в резултат от тестова процедура, определена с неправителствените организации „Транспорт и околна среда“ (T&E) и „Франция, природа и околна среда“ (FNE), и са преминали одит от Бюро Веритас.", сочи информацията от компанията. Разходът на гориво не е мерен на стенд, както досега. Заложено е на преносимо оборудване, инсталирано в автомобила. Измерванията са извършени в отворени за движение публични пътни участъци (25 км в градска среда, 39 км извънградска среда и 31 км на магистрала) при реални условия на шофиране - използване на климатик, с товар и пътници, при наклон и т.н. Получените измервания са сравними с тези на клиентите на PSA (получени от независимите клиентски анкети), като показват разлика от около 2 л/100 км между досегашните официални данни и измерените при реални условия на пътя. Пълната информация вижте в таблиците В края на 2016 г. марките Peugeot, Citroen и DS ще създадат на интернет страницата си симулатор, който ще позволи на клиентите на марките да предвидят консумацията на техния автомобил спрямо начина на управление и употреба от водача (смесен разход/градски условия/извънградски/магистрала, натовареност на автомобила). По същото време в мрежата ще бъде пуснато и приложение за еко шофиране, което ще даде възможност на клиента да управлява разхода на гориво.Още по темата:Колите в Европа харчат с 38% повече от обещаното Въвеждат по-точен метод за измерване разхода на гориво Новите автомобили в Германия харчат с 42% повече от обявеното Mercedes-Benz най-много манипулира данните за разхода на гориво EPA обяви производителите с най-икономични автомобили Opel въвежда реален разход на гориво

 

Тагове: psa
fallback
  • #9
    Striker ( преди 7 години )
    Да ама пък ВАГ-инал имат Бенли, Ламбо и Порше ама джипове, хахахаха!
  • #8
    v-1 ( преди 7 години )
    Съгласен съм, че е обещствена тайна и всеки е наясно, че лъжат с разхода. НО има един психологичен момент, когато видиш в каталога вместо 6,5 -> 4,5 л/100км...
  • #7
    none ( преди 7 години )
    Това че всички лъжат в Европа с разхода е обществена "тайна". Ако в каталога, производителя казва че колата гори 4 извънградско, значи има впредвид 5.5 за дизел и 6.5 за бензин. Градското и смесеното каране са много относителни понятия, щото има значение дали града се казва София или Ловеч, или смесеното каране е повече градско или повече извънградско.
  • #6
    v-1 ( преди 7 години )
    Опел започнаха тази инициатива и се надявам всички в европа да направят так вбъдеще. ЗА да може най-накрая да се приеме нов стандарт за определяне на разхода, а не като сега. В САЩ е много по реален разхода, ама там ако лъжеш и всеки те съди до дупка...
  • #5
    така ли е? ( преди 7 години )
    германия си жертва данъците от лъжливо занижени вредни емисии на автомобилите, за да може брандовете им да декларират по нисък разход с което да са по търсени или да не загубят позиции.
  • #4
    Анонимен ( преди 7 години )
    С други думи това е измама за милиарди,колосална корупция .
  • #3
    Анонимен ( преди 7 години )
    Значи Митсубиши изгърмяха, защото били помпали много гумите при тестове, а всъщност всички лъжат за разхода ?!?
  • #2
    Анонимен ( преди 7 години )
    на едни им стика да си замерят и оповестят реалния разход, а на германците не
  • #1
    До Анонимен ( преди 7 години )
    просто тестовете тук и в сащ са различнив сащ е ЕРА а в европа NEDCкато американската е много по близка до реалната, а европейската е такава под натиска на европейските производители, за да има лъжливо нисък разход.много ми е интересно германските брандове Мерц, БМВ и VW моделите какви отклонения ще имат. бензиновите Мерцедеси и БМВ-та ще имат 70-80% по висок разход от каталожния
fallback
Последни