fallback

Най-скъпите за портфейла автомобили

Начело е марката BMW, докато най-евтино излизат японските машини, сочи статистиката на YourMechanic

Закупуването на нов автомобил изисква определена сума, посочена в ценовата му листа. И докато първоначалната инвестиция е ясна, разходите по автомобила през следващите години обикновено не са известни на клиентите. Американското издание YourMechanic изнесе подробна информация именно за разходите, които придружават новите автомобили през първите 10 години на експлоатация.Изданието се базира на собствените си статистики за общите разходи за поддръжка, според които най-скъпо излиза притежанието на автомобил BMW. Средно за 10 години използване германският луксозен модел изисква 17800 долара.На второ място в класацията, с осезаемо по-ниска сума - средно 12900 долара, следва другият голям германски производител на луксозни коли - Mercedes-Benz. Приблизително същите пари костват на своите собственици колите на Cadilac, Volvo и Audi.На другия полюс са японските марки автомобили, става ясно от статистиката на YourMechanic. Лидер по този показател е Toyota (средно 5500 долара), като голямата изненада е марката Lexus, която макар позиционирана в класа на BMW, Mercedes-Benz и Audi коства на своя собственик само 7000 долара за първите 10 години, или около два пъти по-малко спрямо пазарните конкуренти.При отделните модели най-евин за притежаване отново е японски автомобил - хибридът Toyota Prius. Всъщност класацията е окупирана именно от азиатски коли - общо 18 от 20. Класацията за най-скъпите за притежание автомобили оглавява посредственият Chrysler Sebring, следван от BMW 328i и Nissan Murano.  

Тагове:
fallback
  • #44
    ... ( преди 8 години )
    Е това и мен ме озадачи ! А най-интересно ми е как лексус излиза толкова евтин за подръжка, пинеже тук в Европа частите му не са по-евтени от на БМВ примерно, и то имам предвид оригинални части който са си лонсуматив за всички автомобили като накладки , съединители и т.н.
  • #43
    Анонимен ( преди 8 години )
    премиума бил по скъп и сравнявате големините на моторите.тогава защо поддръжката на бмв 328 е по скъпа от на мерц е350, въпреки че Е класата е къде къде над 3-та серияда видим професорите кво ще измислят
  • #42
    Анонимен ( преди 8 години )
    Излиза, че щом материалчето е за ***, че и ти си ***, четейки го и коментирайки го. Нали така ВАГи! Всеки, който следи изявите ти тук го знае. Едва ли има по-голям от теб. Колкото до статията, то тя отразява това, което по цял свят е установено, че най-добрите, изгодни и здрави автомобили са японските. Дори немците го твърдят, само *** се дърпа, като магаре на мост.
  • #41
    Това мат'риалче ( преди 8 години )
    Е само за ***.
  • #40
    ..|.. ( преди 8 години )
    Абе тука пред блока един се мъчи да запали едно е46. Да не е анонимната мишка от долния коментар
  • #39
    Анонимен ( преди 8 години )
    обичам сладолед
  • #38
    Анонимен ( преди 8 години )
    Значителен процент от печалбите на големите авто производители идва от продажбата на части и след гаранционното обслужване. Нови модели почти всяка година, "фейслифтове", планираното остаряване и договорките със производителите на резервни части са неизменна част от плана им.А иначе при съвременните технологии, няма никакъв проблем един автомобил да се направи изключително надежден и спокойно да изкара едни 15г.без повреда. Ама никой няма да го направи това. Нали ще умрат от глад
  • #37
    Пора ( преди 8 години )
    Абе къде сравнявате най-лусозните автомобилите с простите тойоти? Много ясно че ще са скъпи - нали са за богати хора! кой луд би се качил в тойота?
  • #36
    Анонимен ( преди 8 години )
    Между другото това за гумите е вярно. Леле как яде гуми Мерцедесааа. Вярно 20 цола джанти на 255 гуми ама за 20000км. са за коша, на жена ми Пежото 207 летните ги смених на 100000 километра. Няма да споменавам, че едната ми гума на Мерцедеса нова струва двойно повече от цял комплект гуми за Пежака. Ако и Тойотите са като малкото Пежо, то наистина няма такава евтина поддръжка. Но и Мерзедеса ми е двойно по-тежък от Пежото, накладките и тях на 20 хиляди ги сменям, с някво по-меко феродо бяха.
  • #35
    Анонимен ( преди 8 години )
    Колега извинявай, но и аз карам от няколко години Мерцедес, та не ми е ясно с какво е по-скъпо обслужването от това в Опел? Не коментирам части, там е ясно, коментирам обслужване примерно смяна на масло, на мен ми вземат 300лв. което не е чак болка за умиране при 6 цилиндров 3,2 литров двигател. Ако на жена ти Опела е 1,2 литра, сам се сещаш, че разликата идва от двойно и кусур по-голямото количество масло, което ще поеме Мерца, но на литър почти няма да има такава. И съм сигурен, че ако си купя Кастрол пълна синтетика и отида в някой махленски сервиз, ще ми струва смяната 150лв. Ама заради Мерцедес с тяхното странно масло, което не знам дали не си го произвеждат сами а и заради сервизния интервал, който трябва да ми занулят, ме кара да ходя в Мерцедес и да го сменям там.
fallback
Последни