fallback

Най-скъпите за портфейла автомобили

Начело е марката BMW, докато най-евтино излизат японските машини, сочи статистиката на YourMechanic

Закупуването на нов автомобил изисква определена сума, посочена в ценовата му листа. И докато първоначалната инвестиция е ясна, разходите по автомобила през следващите години обикновено не са известни на клиентите. Американското издание YourMechanic изнесе подробна информация именно за разходите, които придружават новите автомобили през първите 10 години на експлоатация.Изданието се базира на собствените си статистики за общите разходи за поддръжка, според които най-скъпо излиза притежанието на автомобил BMW. Средно за 10 години използване германският луксозен модел изисква 17800 долара.На второ място в класацията, с осезаемо по-ниска сума - средно 12900 долара, следва другият голям германски производител на луксозни коли - Mercedes-Benz. Приблизително същите пари костват на своите собственици колите на Cadilac, Volvo и Audi.На другия полюс са японските марки автомобили, става ясно от статистиката на YourMechanic. Лидер по този показател е Toyota (средно 5500 долара), като голямата изненада е марката Lexus, която макар позиционирана в класа на BMW, Mercedes-Benz и Audi коства на своя собственик само 7000 долара за първите 10 години, или около два пъти по-малко спрямо пазарните конкуренти.При отделните модели най-евин за притежаване отново е японски автомобил - хибридът Toyota Prius. Всъщност класацията е окупирана именно от азиатски коли - общо 18 от 20. Класацията за най-скъпите за притежание автомобили оглавява посредственият Chrysler Sebring, следван от BMW 328i и Nissan Murano.  

Тагове:
fallback
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не знам за парите, ама ако караш БМВ ставаш майстор без да разбереш.
  • #3
    До Дошо ( преди 8 години )
    Дошка, недей да пишеш, че в този форум са само VAG фанатици
  • #2
    самурай ( преди 8 години )
    Има ли смисъл от коментар! Тези изследвания са известни на всички любители на японски автомобили. Това е поредното доказателство, че при покупка на японска кола не ставаш абонат на сервиза. А Лексус пък просто размазва немските си "луксозни" конКУРенти с които ставаш спонсор на марката. Същото изследване го правят и АДАС всяка година, само че изчисляват съвсем точно всички разходи и смятат колко излиза всеки изминат км. със съответните модели. Японците естествено отново са победители.
  • #1
    Дошо ( преди 8 години )
    Най-скъпо излиза Алуди.Който не е карал Алуди той не знае.
fallback
Последни