fallback

180 000 лева е цената на Tesla Model X в Европа

При най-скъпата версия на електрическия кросовър сумата скача над 250 000 лв.

Tesla Model X определено умее да впечатлява както с представянето и дизайна си, така и с цената. Електрическият кросовър струва минимум 180 000 лева в Европа, става ясно от качения в сайта на компания конфигуратор. Въпросната сума се отнася за версията 75D, която има автономен пробег от 416 км. Ускорението от 0 до 100 км/час при нея става за 6,3 секунди, а максималната скорост достига 210 км/час. По-високият вариант 90D стартира от малко над 200 000 лева, като тук автономният пробег с едно зареждане достига 490 км. Ускорението 0-100 км/час отнема 5,0 сек., а максималната скорост е 250 км/час. Ако клиентът иска най-бързата версия на Model X - P90D, той трябва да си приготви минимум 246 000 лв. Срещу тази сума американският производител предлага спринт от място до 100 км/час за 4,0 сек. Срещу още 22 000 лева, колкото струва пакетът Ludicrous Speed, врмето за ускорението намалява до 3,4 сек. И в двата случая пробегът с едно зареждане е 467 км. За всички версии на Model X се предлагат допълнителни екстри, сред които автопилот за 5500 лева и кожени седалки с вентилация за 9500 лв. Към момента Model X е наличен само на избрани европейски пазари, сред които Германия, Франция, Великобритания, Холандия и др. На някои от тях действат сериозни бонуси при покупка на електрически модел, които редуцират крайната цена. Снимки: TeslaОще по темата:Tesla Model X - най-бързият в света SUVОще една неуправляема Tesla?

Тагове: Tesla Model X
fallback
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    То е ясно че цената не по на всеки джоба, но няма угодия на всички
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    най не кефи да чета как бай *** вагенски обяснява за коли от бъдещето как не стават хахахаха - давай пич обясни на всички колко си умен хахахахаха
  • #14
    БМВ Фен ( преди 8 години )
    Ами добре,че компанията им не зависи от продажбите в България,защото няколко човека под мен казаха ,че няма да си я купят а това е сериозен удар за тях хахахахаха.Иначе за тази цена отиват в доста висок клас автомобили,като не съм сигурен,дали ще отговорят на класата на едно Бентли примерно.Просто хората който могат да извадят 200000 предпочитат в8 или дубъл в8 двигател и да им доставя удоволствие и престиж колата.Тесла няма как да отговори на тези критерии
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най интересното при колите на Тесла с двойно задвижване е че ако единия електромотор се развали няма проблем колата да продължи само с другия. Потвърдено е от производителя. Колите имат 100кс регенерираща спирачка, която с напредъка на батериите ще става по мощна. Един скоро от дания отиде до германия като измина 580км без да зарежда с модел s85d със скорост 90км/ч, а през тунелите караше по бавно.
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Шокиращо грозен интериор. Гротеска.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Че и аз мога да си туря монитора на компа на таблото на моя дрът форд и ей ги къде съм спестил 250 бона!
  • #10
    електричка ( преди 8 години )
    Кви зарядни станции бълнуваш пък ти!С едно зареждане, тази кола минава цяла България на длъж и на шир. Този, който е купи, няма да е държи пред панелката в квартала, а със сигурност в гараж, който е електрифициран. Мушкаш щепсела и е зареждаш. Трудно ти е да го разбереш, защото никога не си имал гараж явно. моя гараж примерно освен, че е електрифициран съм сложил и фотоволтаици с които не само мога да зареждам, но и електроенергията в домакинството ми е безплатна и печеля от произведената.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    повечето българи с пари са нискоинтелигентни парчета, забогатели по незаконен начин и няма как да бъдат накарани да карат такъв високотехнологичен автомобил. На тях им дай нещо немско, защото те за друго не са и чували. А и пред чалготеката най-много се котират немските талиги. Така, че липсата на пари не е никакво оправдание. Има хора с много пари, но малко акъл. Така е по нашите географски ширини. Абе щом мутра управлява държавата, вие какво искате...
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    Непродаваема за България. Прекалено надута цена, къс пробег, липса на зарядни станции, не ми се мисли обслужването и повредите колко скъпи ще са а и не знам дали изобщо има сервиз на Тесла в България. Прекалено много проблеми, на прекалено скъпа цена. Това само би отблъснало клиентите на този етап. Може би с по-достъпната версия, изграждането на бързи зарядни станции и поне 4 сервиза в София,Пловдив,Варна и Бургас и нещата ще станат коренно различни.
  • #7
    Drive ( преди 8 години )
    Ами то цената на Х5 и Х6, които ги срещам на всяка крачка (кръстовище) в България не е по-малка!
fallback
Последни