fallback

Първи досег на журналист с Bugatti Chiron

Зад волана на Chiron е самият шеф на компанията - Волфганг Дюрхаймер (Видео)

Първият журналист, който получи възможността да се докосне до Bugatti Chiron е Алекс Керстен, редактор на изданието Car Throttle. Той не успя да шофира колата, но пък се наслади на обиколка на пистата Нюрбургринг, като зад волана на чудовищната кола е самият главен изпълнителен директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер. Няма да навлизаме в подробности за изживяването на Керстен, по-добре изгледайте видеото. Ще споделим обаче няколко интересни факта за Chiron, които лично Дюрхаймер е разкрил:  - Двигателят на Chiron поглъща 60 000 литра кислород всяка минута  - 100 литра гориво могат да бъдат изразходени за само 9 минути при максимално натоварване (старият модел Veyron прави същото за 12 мин.)  - Задният спойлер може да издържи теглото на трима едри мъже  - Най-големият съединител в историята на серийните коли е поставен именно в Chiron Ето и малко сухи данни: Двигателят на Chiron е 8,0-литров W16 с четири турбини. Развива 1500 к.с. и 1600 Нм, като въпреки общото тегло на колата от почти 2 тона ускорява от място до 100 км/час за 2,5 сек. Спринтът до 200 км/ч отнема 6,5 секунди, а до 300 км/ч – 13,6 секунди. Максималната скорост на е ограничена на 420 км/час. Цената на модела е също респектира - 2,4 млн. евро. "Chiron не е кола. Това е нещо на съвсем различно ниво", казва Алекс Керстен, който преди обиколката с Волфганг Дюрхаймер е имал възможността лично да изпробва Veyron по германските магистрали. И добавя: "Chiron ускорява като електрически суперавтомобил - още най-ниски обороти, а по-шокиращото е, че тежащата 2 тона кола се усеща като лек състезателен автомобил". Шофирането започва след 6-тата минута на видеото

Тагове: bugatti chiron
fallback
  • #19
    Имализначение ( преди 7 години )
    Абе що коментирате коли,които я видите в живота си,я не?Аман от разбирачи в тая наша България!И понеже от всичка разбираме,и всичко плюем,затова сме толкова добре.
  • #18
    Не е хубава ( преди 7 години )
    Не я карат много
  • #17
    М ( преди 7 години )
    Мико,твоето име фигурирали в 500-те бройки на Вейрона?Произвеждаха го 10г. защото имаше интерес и задоволяване на ултра богати клиенти и не ми сравнявай Бугати с изброените от теб автомобили,не че не си заслужават,но не са в тази категория изобщо.А тунингована годзила и 2000к.с. да я направят лукса на Хирона няма да достигнат.Това е ултра скъпа хипер кола.
  • #16
    Striker ( преди 7 години )
    ВАГ-енски напъни от миналия век. 60000л кислород за минута?!? Това някаква екологична катастрофа. Тесла ще го постигне това с точно 0л/мин и то съвсем скоро. Смени се вятъра в тая индустрия и май само ВАГиняците не се усетиха.
  • #15
    unA ( преди 7 години )
    Боже, колко мъка има по тоя свят!!!
  • #14
    Анонимен ( преди 7 години )
    МиГ-29 е многоцелеви съветски изтребител от четвърто поколение.Винаги ще има по-бърз от тях.Да не се надбяагвт със вятъра..
  • #13
    ДО miko ( преди 7 години )
    Порше продаде 918 броя от 918 за година и малко отгоре.Макларън продаде Р1 в 375 броя за година.А Бугати 500 бройки от Вейрона ги продаваха 10 години. Много колекционерско!
  • #12
    Анонимен ( преди 7 години )
    Жапанките се чудят какво да измислят...
  • #11
    Анонимен ( преди 7 години )
    Защо Ча.л.*** е цензурирана дума?
  • #10
    Анонимен ( преди 7 години )
    ХАХАХ няма да са с каски, а с ***. А последните 25 бройки ще ги пуснат ли пак на примоция???Да знам дали да събера някой лев за след някоя годинка да го взема ей така за части на гоуфа.
fallback
Последни