Първият журналист, който получи възможността да се докосне до Bugatti Chiron е Алекс Керстен, редактор на изданието Car Throttle. Той не успя да шофира колата, но пък се наслади на обиколка на пистата Нюрбургринг, като зад волана на чудовищната кола е самият главен изпълнителен директор на Bugatti Волфганг Дюрхаймер. Няма да навлизаме в подробности за изживяването на Керстен, по-добре изгледайте видеото. Ще споделим обаче няколко интересни факта за Chiron, които лично Дюрхаймер е разкрил: - Двигателят на Chiron поглъща 60 000 литра кислород всяка минута - 100 литра гориво могат да бъдат изразходени за само 9 минути при максимално натоварване (старият модел Veyron прави същото за 12 мин.) - Задният спойлер може да издържи теглото на трима едри мъже - Най-големият съединител в историята на серийните коли е поставен именно в Chiron Ето и малко сухи данни: Двигателят на Chiron е 8,0-литров W16 с четири турбини. Развива 1500 к.с. и 1600 Нм, като въпреки общото тегло на колата от почти 2 тона ускорява от място до 100 км/час за 2,5 сек. Спринтът до 200 км/ч отнема 6,5 секунди, а до 300 км/ч – 13,6 секунди. Максималната скорост на е ограничена на 420 км/час. Цената на модела е също респектира - 2,4 млн. евро. "Chiron не е кола. Това е нещо на съвсем различно ниво", казва Алекс Керстен, който преди обиколката с Волфганг Дюрхаймер е имал възможността лично да изпробва Veyron по германските магистрали. И добавя: "Chiron ускорява като електрически суперавтомобил - още най-ниски обороти, а по-шокиращото е, че тежащата 2 тона кола се усеща като лек състезателен автомобил". Шофирането започва след 6-тата минута на видеото