fallback

Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април

Класацията за продажбите на нови автомобили в Европа

Разразилият се през есента на миналата година скандал с дизеловите двигатели на VW Group не се отразява на търсенето на предлаганите от концерна автомобили в Европа. Статистиката на Асоциацията на европейските автомобилопроизводители (ACEA) сочи, че германският концерн продължава да бъде лидер на пазара, като всичките му марки отбелязват ръст през месеца. Снимка: Ройтерс Продажбите на VW Group през април достигат 321 286 автомобила, което е с 5,4% по-добър резултат спрямо април на миналата година и дава съществена преднина на концерна пред втория в класацията. Увеличение е записано и за четиримесечието, но въпреки това се забелязва спад от около 1% при пазарния дял на концерна и за двата периода. Сходно е положението с всички марки на германския концерн, като спад се наблюдава единствено при бранда Seat и то единствено за четиримесечието. С увеличение при продажбите си през април могат да се похвалят повечето автомобилни компании. Всъщност изключение правят единствено марките Land Rover, Lexus, Alfa Romeo, Dacia, DS и Mitsubishi, която също е в епицентъра на скандал с манипулиране на данните за разхода на гориво. При автомобилите от премиум сегмента, лидер е марката Audi, която записва 74 648 реализации през април. Второто място с 69 948 продажби е за Mercedes-Benz, а третото остава за BMW - 64 329 продажби. Подробностите вижте в таблицата

Тагове: ACEA
fallback
  • #19
    Хехе ( преди 8 години )
    Ми факта че голф е лидер в класа си не само в Германия но и в Испания Англия Италия е показателен да не говорим за малки пазари като Норвегия Холандия и тн.През тва време Алфа и Фиат си затриха производството Ланча също Ровър в Англия и тн.Е как няма са първи фау ве.
  • #18
    :) ( преди 8 години )
    На хората не им пука за екологията, що пък да не си вземат нещо замърсяващо.
  • #17
    Хехе ( преди 8 години )
    Нормално продават много и на растящите пазари като италианският англииският и испанският дори и на френският чак сега новият меган започва да настига голф.Никой не е виновен на Маркионе че затри италианската авто индустрия нито на англичаните когато уж "великата" Тачър им е.а майката на икономиката.
  • #16
    RRE S3 ( преди 8 години )
    Bednite hora slu6at 4alga i karat jalto.Bogatite hodiat v PM,Mascara i Bedroom i si parkirat samo nemskoto otpred
  • #15
    RRE S3 ( преди 8 години )
    eiii ne razbrqhteee bee.VW e premium marka i ne moje da asocira s 4alga tai kato tova e zapazena teritoria za toyotodjiite
  • #14
    Striker ( преди 8 години )
    За съжаление Европа отдавна не е мерило. Най-мощната икономика в ЕС е немската. Какво очаквате от средностатистическия Ханс да си купи - ами дизелово Гоуфче, разбира се. Ония дръпнатите и Тесла вече ще летят, ама в Европа при мигрантите и дойче картофен, Гоуфо е цар! :)))
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Хонда - ръст от 35 %, Мазда - 29%, FCA - 16-17 %"Хаха, вярно!Хонда от цели 7 000 бройки на 11 000Мазда от 12 200 бройки на 15 600КИА от 32 600 бройки на цели 37 000Дилърите още не могат да изтрезнеят от огромните продажбиОтносно това защо статията е озаглавена така, всеки средно интелигентен може да си отговори. На теб явно ти е трудно!
  • #12
    Дошо до ( преди 8 години )
    Айде сега.Какво ти е интересно?Не виждаш ли, че е пълно с мaлoyмни идиotи в тази държава.Дай им чалга и ПОПФОЛКСваген и водка флирт и не ги закачай.Те са номер 1.
  • #11
    Дошо ( преди 8 години )
    Така е, светът се напълни с ***.
  • #10
    Аз ( преди 8 години )
    Може ли да напишете колко автомобила са закупени от физически лица и тогава да се разсъждава - Лидл, Кауфланд, Билла, Т-маркет, Сименс / и кой знае колко още фирми / са все задължени да купуват VAG на корпоративно ниво. Има-няма Дизелгейт се купува VAG - Шкода, ФауВе, Ауди - няма мърдане!Дайте продажбите на физически лица в Щатите да видим какво е там положението!
fallback
Последни