fallback

Дизелгейт ли? Всички марки на VW Group с ръст през април

Класацията за продажбите на нови автомобили в Европа

Разразилият се през есента на миналата година скандал с дизеловите двигатели на VW Group не се отразява на търсенето на предлаганите от концерна автомобили в Европа. Статистиката на Асоциацията на европейските автомобилопроизводители (ACEA) сочи, че германският концерн продължава да бъде лидер на пазара, като всичките му марки отбелязват ръст през месеца. Снимка: Ройтерс Продажбите на VW Group през април достигат 321 286 автомобила, което е с 5,4% по-добър резултат спрямо април на миналата година и дава съществена преднина на концерна пред втория в класацията. Увеличение е записано и за четиримесечието, но въпреки това се забелязва спад от около 1% при пазарния дял на концерна и за двата периода. Сходно е положението с всички марки на германския концерн, като спад се наблюдава единствено при бранда Seat и то единствено за четиримесечието. С увеличение при продажбите си през април могат да се похвалят повечето автомобилни компании. Всъщност изключение правят единствено марките Land Rover, Lexus, Alfa Romeo, Dacia, DS и Mitsubishi, която също е в епицентъра на скандал с манипулиране на данните за разхода на гориво. При автомобилите от премиум сегмента, лидер е марката Audi, която записва 74 648 реализации през април. Второто място с 69 948 продажби е за Mercedes-Benz, а третото остава за BMW - 64 329 продажби. Подробностите вижте в таблицата

Тагове: ACEA
fallback
  • #29
    анонимен ( преди 8 години )
    Мда, пушил си с Радагаст!
  • #28
    Анонимен ( преди 8 години )
    Връзката между Меркел и продажбите на ВАГ е че Меркел финансира по всякакъв начин всички разработки на нови модели на ВАГ и какви ли не още корупционни практики практикува - за пример - няколко пъти съдя ВАГ за финансиране на разработки на техни модели, чрез евро пари??Да си чул ЕС да финансира разработка на Фиат или Пежо например ? Няколко пъти ги разследват и няколко пъти правителството на Меркел тущира всичко, ама ти си с мозък на *** и нямаш акъл да потърси малко инфо.
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да допълня поста за фирмените автомобили:Ауди А6 е любимият модел на големите немски концерни и по тази причина съотношението в продажбите на модела юридически: физически лица е 65:35 %. Данните са реални и се отнасят само за Германия!Но във Франция например положението не е по - различно, абсолютно същото 65:35 % е отчетено и при Ситроен Ц5!
  • #26
    новите японци ( преди 8 години )
    аз пък се кефя, че хюндай/киа е продала доста повече от трошльота
  • #25
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    ВАГитата още не са стоплили че не е важно колко продаваш, а каква печалба имаш. Е, няма страшно - ще го разберат когато фалират, точно както ГМ. За чудещите се на големите продажби на ВАГ - причината е големите намаления на цените.
  • #24
    ож ( преди 8 години )
    Важното е че им пада пзарния дял което е най-същественото, па нека в заглавието да фъркат фоейерверки в стил АутоБилд.
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    тва е щот чугунените захлюпени тикви колкото и да ги .... отзад продължават да им купват кашоните. Американците се оправиха, тука болните фенчИта нито гък... Ама докато има б алъци ще има и тарикати..
  • #22
    Тия ( преди 8 години )
    Поло-та на снимката са в пъти по-качествени от Анадолските кашони на Тойота!
  • #21
    анонимен ( преди 8 години )
    Нещо здраво си се напушил!!!Какво общо има Меркел с продажбите на Голф примерно в Италия или всяка една европейска даржава!Защо никоя не се продава повече в класа му!
  • #20
    анонимен ( преди 8 години )
    Ок, това е така, продава се навсякъде добре!Това защо е така, при положение че е скъп, чупещ се, технологично изостанал, грозен и тн.Защо не се продават повече от него Аурис, Астра, Меган и тн.Хахаха...
fallback
Последни