fallback

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка

Второто място сред автомобилните брандове е за BMW, а третото – за Mercedes-Benz

Toyota отново е най-скъпата автомобилна марка в света. Това сочи класация на Forbes, която включва 100-те най-високо оценени брандове.В общото класиране Toyota заема 6-а позиция, като е оценена на 42,1 млрд щатски долара. За една година стойността на марката се е повишила с 11%. Второто място сред автомобилните брандове е за BMW, а третото – за Mercedes-Benz.Общо 12 автомобилни марки влизат в топ 100 на Forbes, като в първата петица попадат още Honda и Ford. В общото класиране лидер е Apple (154,1 млрд долара), следван от Google (82,5 млрд) и Microsoft (75,2 млрд). Най-голямо увеличение на стойността си за последната година записват Facebook (+44%) и Netflix (+31%), докато най-сериозният спад е при BMW (- 17%).Най-скъпите автомобилни марки според ForbesВ първата графа е името на компанията, във втората – нейната стойност в млрд. долари, а в третата – мястото в общото класиране на Forbes.Още по темата: Най-красивите коли според Forbes Най-популярните автомобили в светаСнимка: Toyota

Тагове: forbes
fallback
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Няма да може да манипулираш ***. Водафон е много по-слаба компания от Тойота. Както четем трите марки на Фолксваген са жалки сравнени само с Тойота. И пак ли да ти обясня ,че зад цената на марката не седят само приходи,а и технологии, ефективност, пазари, стабилност. Все ги разглеждаш с простия си акъл.Не е за прости момчета всичко,както ти си мислиш.Само показваш колко си неук,но как да е другояче като по цял ден спамиш във форум!
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо, по-доло ти написах как Форбс правят оценяването, ако не ми вярваш влез и прочети. Форбс прави оценките само на компании, които имат представителство или бизнес в САЩ. За това там няма да видиш оценки на Рено, Пежо... Водафон!!! Водафон ако не знаеш е най-голямата телекомуникационна компания в света с най- големите приходи и бранда според икономисти се оценява към 40 милиарда но го няма в класациите на Форбс, защото оператора го няма в САЩ. Най-големия азиатски електронен магазин Али Баба се оценява на 32 милиарда но липсва при Форбс. Просто Форбс си прави класации на брандовете на американския пазар. Ако се оценяваше по европейския пазар, Тойота въобще нямаше да я има. Това е америка
  • #10
    doc ( преди 8 години )
    Ха-ха-ха!VW и останалите швабски компании са като прошляци в сравнание с Toyota!Шест пъти Vw e по-евтин от японската сила!!!
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Дошо пак не си е взел дозата, вземи само трите марки на VW и виж колко струват,доста повече от *** Факел.
  • #8
    Дошо ( преди 8 години )
    HONDA над 3 пъти по-скъпа от СОЦваген.ХАхахаха
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Както знаем Тойота задава посоката на технологично развитие на автомобилите в авто-индустрията,другите следват тази посока. Това веднага се отразява в цената на марката,веднага носи пари и става най-скъпа в авто-индустрията. Разбира се, от значение са пазарите, стабилността на компанията,приходите, иначе би била бутикова марка,която не би била с тази цена.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да обясня на единствения щатен ***,който спами против японските коли по цял ден в този форум. Не,драги, не става въпрос само за марка. За да стане въпрос за марка, то трябва зад тази марка да стои много технологии, ноу-хау.А както знаем Тойота е водещият авто-производител в света с най-авангардните технологии. И не само това, Тойота произвежда най-здравите коли, има блестяща репутация на пазара и всичко това е от значение за цената на компанията.
  • #5
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако някой варва на Форбс. Значи вярва в жълтите вестници. Когато имаше класация на топ 100 брандовете, се оказа, че не се класирали брандове, които нямат представяне в САЩ а са мегаконгломерати като примерно Водафон и Алибаба/вторият е най-големия азиатски електронен магазин/!?!! Второто било според приходите за последните 3 години!?!! Как разбраха приходите е друга тема. Но определено първото място на Епъл с обявена нетно печалба от 13 милиарда долара, със сигурност не е най-печелившата.
  • #4
    абе професоре ( преди 8 години )
    Ами да, става въпрос за стойност на марка, а не на компания. Точно затова Трифорс се учудва, че по престижни марки (брандове) като Мерцедес и БМВ са зад Тойота.
  • #3
    професори, ( преди 8 години )
    стойността на бранда в тази класация на Форб няма нищо общо с качеството и цените на продаваните изделия.Вижте къде в класацията са производителите на най-големите *** в света-МакДоналдс и Кока-Кола. И не случайно се цитират имената на брандовете, например отделно Тойота,Лексус,Ауди,Порше,ФВ,Хюндай,а не името на целия концерн. Мисля,че едва ли и 1% от посещаващите сайта имат представа до за същността на нещата,стоящи зад понятията.
fallback
Последни