fallback

Mitsubishi Lancer Evolution X вече се продава в Япония

След месеци наред догадки и „шпионски” снимки, след откраднати брошури и предполагаеми официални снимки, Mitsubishi най-после официално разкри детайли и снимки от новия Lancer Evolution X.

От днес автомобилът влиза официално в продажба в Япония, при това само във варианта с пет степенна механична скоростна кутия. За версия с новата скоростна кутия Twin Clutch SST трябва да се почака до ноември. Новият Evo X се предлага в два основни варианта - GSR и RS. Вторият модел е практически състезателен автомобил с редуцирано оборудване, за да се намали максимално теглото. Седалките са спортни Recaro, воланът е кожен, с малък диаметър. На таблото се вижда многофункционален дисплей. Основните екстри за модела са включени в така наречения Premium Package, в който влизат 18 цолови олекотени джанти на BBS и кожен салон. И при двете версии двигателят е модернизиран DOHC MIVEC с обем 2.0 литра, мощност 295 к.с. и максимален въртящ момент 422Nm достъпен при 3500 об/мин. Този двигател е доста по-лек от своя предшественик, с изцяло алуминиев цилиндров блок и турбина изработена от титаниево-алуминиева смес. Изцяло новата шест степенна скоростна кутия Twin Clutch SST ще се предлага при версия GSR. Тя ще позволява на водача да превключва автоматично или механично скоростите, както и да избира между три режима на работа - Normal, Sport и Super Sport. Поведението на пътя и динамиката са още по-добри в сравнение с Evo IX MR. Вибрациите и шумът също са намалели значително. При Evo X междуосието е по-дълго, а следата по-широка. Центърът на тежестта е разположен още по-ниско. Алуминият е използван и при направата на покрива, предните калници и задния спойлер.
Тагове:
fallback
fallback
Последни