fallback
Коментари ( 43 )
Напиши коментар
-
#33
o6te utre 6te kapariram edna
-
#32
Хората купуват основно Тесла,защото е символ на свобода(от нефтените продукти)и задвижването на бъдещето. Малкото коли на Тесла които произвеждат няма да решат проблемите на климата но ще дадат тласък на индустрията в тази посока. Общо взето пускането на тази кола е исторически факт който може да се счита за повратната точка от която човечеството преминава на електрически транспорт. Затова хората се радват толкова. Както винаги в БГ е пълно с тесногръди хора и мозъка им е трудно да го възприеме.
-
#31
Ти хубаво ги дрънкаш тези неща, но замислили се поне малко? Замисли ли се, че камионите и корабите не се движат в градовете и не ти смърдят пред вас!ТДИ караш нали? Само дизелджия ъс сажди в чутората може да разсъждава, като теб. Дизелите ни тровят всички, защото се движат в града и саждите ги гълтаме всички. Представи си сега, че в Париж примерно всички карат електромобили. Дали ще го има този смог, който се вижда от Айфеловата кула? Качвал ли си се там? Качи се и ще разбереш за какво говоря!
-
#30
За сведение на тези, които си мислят, че ще опазват околната среда: основния замърсител е превозът на товари. Някой да вижда камион или кораб на ток? само в русия виждам на снимки товарни тролейбуси-камиони всичко е като "айфона"-реклама за комплексари! Купувайте, заблудени
-
#29
Супер кола. Искам я. Прилича на Порше, но това не е точно минус.Само този интериор решен в черно-бяло е малко...да кажа странен. Може би ако не е толкова контрастно ще е доста по-добре.
-
#28
ами кво ни облъчваш, купи си без много-много да говориш,Само не забравяй, че капацитета на батериите силно зависи от температурата на околната среда...плюс това, ако искаш да се отопляваш или охлаждаш, нали се сещаш, че тия 350 км. пробег ще спаднат сигурно наполовина
-
#27
Тази предница напомня порше, доста добър ход Тесла!
-
#26
Някъде да съм казал, че на някой трябва да му пука. Споделям само информация, че цената не е известна. ОФИЦИАЛНМАТА такава, а не тази, която някой се мъчат да е смятат. Обикновено цените в Европа са толкова неадекватни, че нямат нищо общо с реалните. има коли, които са Х2 спрямо цените в САЩ. Каквито и мита и акцизи и транспортни разходи да сложиш, няма как да е докараш Х2 цената. Да беше само с колите как да е, а то с всичко е така. И горива, и дрехи и обувки и компютри, часовници...
-
#25
Ще си внесея от САЩ, но някой трябва да ти е купи първо, а както се вижда, скоро едва ли ще има тази възможност, предвид многото поръчки.А и другото е, че от САЩ никой не купува и внася нови коли. Не, че не може, а просто далаверата е малка. Най-голяма далавера е да си вземеш кола на 1-2 г. Цената е с около 30% надолу. Или чакаш да излезе нов модел или фейслифт. Тогава падат и с 50% цените
-
#24
Еми сметни ги сам бе човек 35000 долара плюс 20% ДДС са 42000 долара, мито още 4200 доларастанаха 46200 долара плюс 2000 долара транспорт станаха 48200долара което по днешния глокс е 82904лв. И сега идва голямата секира АКЦИЗ! На коли с над 120 киловата или 163к.с. се плаща по 45 евро на всеки киловат в случая ако приемем че е 400к.с. делено на 1,36 прави 294 киловата по 45евро на киловат са още 13230 долара или 22755лв. Общо става 105659лв. и това ако е база с екстрите и ДДС-то върху тях ставааа
11 - 20 от 43
първа < 1 2 3 4 5 > последна