fallback

Audi пусна първия модел с новото quattro

Технологията ще бъде достъпна само за версията с 2,0-литров бензинов мотор

Audi започна да приема поръчки за новото комби A4 Allroad quattro, което е първият модел на марката, оборудван с новата система за задвижване на четирите колела. При нея механичният диференциал Torsen е заменен с многодискова муфа с електронно управление, производство на фирмата Magna.Новата технологията носи името quattro ultra, като тежи с 4 кг. по-малко от предишната версия. Многодисковата муфа, при която количеството на дисковете зависи от мощността на двигателя, е вградена в скоростна кутия и в зависимост от пътните условия включва или заключва кардановия вал. Засега моделът Audi A4 Allroad quattro излиза на пазара единствено с 3,0-литров дизелов TDI V6 в два варианта на мощност - с 218 и 272 к.с. По-късно ще излязат версиите 2.0 TDI и 2.0 TFSI. Любопитното е, че технологията quattro ultra ще се предлага единствено на модификацията с 2,0-литров бензинов мотор, докато дизелите са оборудвани със стандартното quattro.Цените на комбито в Германия стартират от 44 075 евро. От стандартното Audi A4 то се отличава по увеличения с 34 мм клирънс, пластмасовите предпазители по каросерията и модернизираното шаси с допълнителен режим off-road. В оборудването на модела влизат 7-степенна автоматична скоростна кутия S tronic, ксенонови фарове, рейки на покрива и 17-инчови алуминиеви джанти. Снимки: Audi

fallback
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди имаха едно уникално нещо - торсен диференциала и сега и него махат и за да оправдаят промяната казват че новото е 4 кг по-леко.... ех какви балъци са им клиенти на тези.
  • #20
    Ти верно ли?? ( преди 8 години )
    Не завива добре БнВ защото презавива и е далеко от коли с много по добро управление в завой.Презавиването сьщо е недостатьк който може да радва само неуките..
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    не се карайте youtube.com/watch?v=015F9wTpW7AНяма как rs6 да е по-бързо защото 4х4 го спъва при висока скорост. Може да се види тук след 200 изостава доста.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Rs6 е по-бавно от м5. Не живей в измислен свят :)
  • #17
    Германия ( преди 8 години )
    Вие понеже сте най великите с БМВ дайте да сложим нещо на чертата с новото R8 V10 plus 610HP quattro?? Какво??? О да аз забравих че Вие нямате какво да предложите в този клас..... Сьс здраве!!!
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    до германия: Бмв завива добре, проблема му са шофьори като тебе - голфаджии по душа, качили се на мощна кола.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Я не убиждай хората от off-road форума, никой разбиращ няма да каже "quattro е най-доборото", защото знае че това е маркетингово име, а не техническо решение. Както се вижда и от тази статия различните коли с quattro имат различни 4х4 системи, някой са добри, някой като тази от статията - евтини и с малко проходимост при тежки условия. Ауди търсят нисък разход за малките си двигатели затова слагат multi plate clutch на тази кола. Не бих си купил никога такава система ако имам нужда от 4х4.
  • #14
    Германия ( преди 8 години )
    Ти незнаеш ли как завива Бмве??? Погледни статиите всеки ден за катастрофи и ще разбереш как завива...
  • #13
    RS 6 quattro ( преди 8 години )
    Няма тунинг пич стокови коли напиши Антон автоман и гледай а за старт от място с Лаунча ми става жал за Бнвето.... И то голямо завиване завива бмвето задницата винаги извьн пистата и като гледам всеки ден завиващите бмвета са по рубриките с утрепали се хора..
  • #12
    German Power ( преди 8 години )
    От това Ауди като седнеш във Новия Сивик и ти се доплаква...Да се чудиш оризарите в кой век живеят....
fallback
Последни