fallback

Audi пусна първия модел с новото quattro

Технологията ще бъде достъпна само за версията с 2,0-литров бензинов мотор

Audi започна да приема поръчки за новото комби A4 Allroad quattro, което е първият модел на марката, оборудван с новата система за задвижване на четирите колела. При нея механичният диференциал Torsen е заменен с многодискова муфа с електронно управление, производство на фирмата Magna.Новата технологията носи името quattro ultra, като тежи с 4 кг. по-малко от предишната версия. Многодисковата муфа, при която количеството на дисковете зависи от мощността на двигателя, е вградена в скоростна кутия и в зависимост от пътните условия включва или заключва кардановия вал. Засега моделът Audi A4 Allroad quattro излиза на пазара единствено с 3,0-литров дизелов TDI V6 в два варианта на мощност - с 218 и 272 к.с. По-късно ще излязат версиите 2.0 TDI и 2.0 TFSI. Любопитното е, че технологията quattro ultra ще се предлага единствено на модификацията с 2,0-литров бензинов мотор, докато дизелите са оборудвани със стандартното quattro.Цените на комбито в Германия стартират от 44 075 евро. От стандартното Audi A4 то се отличава по увеличения с 34 мм клирънс, пластмасовите предпазители по каросерията и модернизираното шаси с допълнителен режим off-road. В оборудването на модела влизат 7-степенна автоматична скоростна кутия S tronic, ксенонови фарове, рейки на покрива и 17-инчови алуминиеви джанти. Снимки: Audi

fallback
  • #31
    VAG for Life ( преди 8 години )
    И вьобще Вие от БМВ на коя писта сте критерий??? А като най добрите са сьвсем от други марки????
  • #30
    Анонимен ( преди 8 години )
    Айде и на това мяуди му махната торсена, сега фенчетата няма за какво да го хвалят вече. Пасат с кожа е това.
  • #29
    VAG for Life ( преди 8 години )
    Дрьн Дрьн аз като гледам най бьрзите коли на всички писти са 4х4 така че с твойто Бмве отиди нали знаеш кьде???? 010
  • #28
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ауди - коли за балъци
  • #27
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не сравнявай Мяуди с Мерц и БМВ това е проява на лош вкус.
  • #26
    R8 V10 610HP Quattro ( преди 8 години )
    Вие понеже сте най великите с БМВ дайте да сложим нещо на чертата с новото R8 V10 plus 610HP quattro?? Какво??? О да аз забравих че Вие нямате какво да предложите в този клас..... Сьс здраве!!!
  • #25
    Анонимен ( преди 8 години )
    Rs6 е по-бавно и е по-лошо направената кола. Подкрепям анонимен.
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    Презавиването може да се контролира с волан докато недозавиването е неконтрулируемо и само със спирачка може да излезеш от него. Затова и професиналните пилоти не харесват недозавиващи коли защото нямат контрол над тях ако не преценят добре скороста в завой. Също така презавиването настъпва при значително по-висока скорост от недозавиването, така че това позволява по-добри времена.
  • #23
    Германия ( преди 8 години )
    Другия път моляте не пускай новото М5 срещу старото рс6 с 5.0мотор няма кого да изльжеш...
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич ти четеш ли статията, преди да пишеш глупавите си коментари тип комунистически лозунг, как ауди имали най-добрата 4x4 система. Тя е базирана на Торсен, а я цъкни и виж, колко автомобила ползват този диференциал при свои модели с 4x4 задвижване? Единствената разлика е в настройките на предаваната мощност към предния и задняи мост. Иначе торсена си е торсен и работи по един и същи начин независимо дали е сложен в ауди или сааб или алфа или нещо друг. Смешковци.
fallback
Последни