fallback

Най-достъпният AMG срещу най-достъпният BMW M

Mercedes CLA45 AMG и BMW M2 правят бърза обиколка на Хокенхаймринг

Най-достъпните предложения на Mercedes-AMG и BMW M GmbH премериха сили на пистата Хокенхаймринг. Тестът представлява бърза обиколка на трасето, като клипът е дело на изданието Sport Auto. Автомобилите - Mercedes CLA45 AMG и BMW M2, залагат на коренно различни концепции, но реално са директни конкуренти на пазара. Машината на компанията от Щутгарт представлява седан с четири врати и силует на купе, докато BMW M2 е класическо купе с две врати. Още по-сериозни са разликите при механиката. Моделът от Мюнхен има задвижване към задните колела и 3,0-литров турбо-двигател с 6 цилиндъра. Той генерира 370 к.с. и 465 Нм, като в случая е куплиран с автоматична DCT трансмисия със 7 степени и два съединителя. При Mercedes-AMG е заложено на система за задвижване на четирите колела и по-малък двигател - 2,0 литра с четири цилиндъра и турбо. Мощността е 360 к.с., а въртящият момент достига 450 Нм. Предлаганата трансмисия е само една - автоматична с два съединителя и 7 степени. На хартия двата автомобила изглеждат доста сходни. Реално обаче изискват коренно различен стил на шофиране. Както ще се убедите от видеото, M2 намира по-трудно сцеплението с асфалта, докато CLA45 AMG страда от обичайното за 4х4 колите недозавиване.

Тагове: vs BMW M2 mercedes cla45 amg
fallback
  • #13
    Анонимен ( преди 8 години )
    Не знам ама тоя двигател 2.0 турбо съм почти убеден че това е двигателя на мегана. И мегана като чиста бегачкова кола е много по добре от това cla. Сега за конфорт и вложени материали сигурно отстъпва ама аз си вземам бегачка е, не майбах
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно това щях да напиша, като гледам как кара М2 тоя и направо изстръпвам. Доста плашеща кола. Не ми се мисли на мокър или поледен път какъв ужас ще е. Иначе на външен вид, БМВ-то е мноого, много по-добре от Мерца. Но от практична гледна точка бих взел Мерцедеса 4Х4 дава спокойствие при каране с по-висока скорост а и имаш седан в който да настаниш повече хора и багаж. БМВ-то е гъзарийка за 20 годишен с бензин в кръвта и гадже. Нацвъка ли деца ще му трябва място и сигурноста на 4Х4
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    очевидно мерц-а се кара по лесно - прощава грешките. неопитен водач с М2 одавна да е при засрахователя. така че всеки да си прави сметката - спорд джоба и уменията
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Незнам дали някой забелязва но времето от 0-100 на БМВ-то е по-бързо от на мерцедеса дори с 4х4. Очевидно състезанието е с обикновени гуми защото и 2те коли много "играят" на пистата но дори и за обикновенни гуми е странно липсата на сцепление подозирам, че просто температурите са били много ниски. Бих взел БМВ-то не защото е по-бързо, мисля че такива разлики са незначителни, бих го взел защото такива коли са направени за кеф, а с 4х4 е доста скучно.
  • #9
    Man ( преди 8 години )
    Победата на М2 едвали е изненада за някого. И професионален пилот на викнат, победителят ще същият. 4х4 при пистово каране няма как да е предимство. За старт от място, ОК, но за здраво каране, задното е истината.
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    На клипа ти корекциите във волана са само, за да държи иеалната линия, докато на клипа тука в статията е за да овладее поднасянето на колата.
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пич какви глупости си писал? Нямало място за ръчни, еми как ще влезеш в завоя с голяма скорост, без да губиш скорост с намаляне, за да влезеш и излезеш без дрифт по идеалната трактория на завоя? Във Ф1 дори има блокаж на предна гума, за да влезе и излезе бързо от завоя. Примерно влеза в десен остър завой, блокира предна дясна гума и колата се завърта леко около себе си и излиза от завоя, като това отнема само миг и тов се вижда идеално когато го дават на каданс.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    А ето и един пример как се управлява един радикален автомобил със задно предаване на точно тази конфигурация и какви времена постига. Няма как да няма корекции на с волана.Все пак това са пътни автомобили със стандартни рейки и без сликове и айро елементи. https://***.youtube.com/watch?v=X2hMgSDizV0
  • #5
    FastDriver ( преди 8 години )
    Когато търсим най-добрите времена на пистата няма място за загуба на сцепление, да не говорим за ръчни и прочие. Дори рали пилотите напоследък избягват широките линии при минаване, за което са обвинявани,че WRC е скучно. В същото време презавиването също бави при БМВ. Все пак пилота натиска и използва правилните траектории и цялата широчина на трасето. Определено си личи,че не е човек който прави това постоянно. Има още толкова много фактори, че такива сравнения стават безпредметни.
  • #4
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вижте как опитените пилоти управляват в завои машините с 4Х4 и го сравнете с пилота на клипчето тука, който явно не знае как се използва ръчна. Ето и клипче как трябва да се кара:https://***.youtube.com/watch?v=LSR-h4cBhUM
fallback
Последни