fallback

Най-достъпният AMG срещу най-достъпният BMW M

Mercedes CLA45 AMG и BMW M2 правят бърза обиколка на Хокенхаймринг

Най-достъпните предложения на Mercedes-AMG и BMW M GmbH премериха сили на пистата Хокенхаймринг. Тестът представлява бърза обиколка на трасето, като клипът е дело на изданието Sport Auto. Автомобилите - Mercedes CLA45 AMG и BMW M2, залагат на коренно различни концепции, но реално са директни конкуренти на пазара. Машината на компанията от Щутгарт представлява седан с четири врати и силует на купе, докато BMW M2 е класическо купе с две врати. Още по-сериозни са разликите при механиката. Моделът от Мюнхен има задвижване към задните колела и 3,0-литров турбо-двигател с 6 цилиндъра. Той генерира 370 к.с. и 465 Нм, като в случая е куплиран с автоматична DCT трансмисия със 7 степени и два съединителя. При Mercedes-AMG е заложено на система за задвижване на четирите колела и по-малък двигател - 2,0 литра с четири цилиндъра и турбо. Мощността е 360 к.с., а въртящият момент достига 450 Нм. Предлаганата трансмисия е само една - автоматична с два съединителя и 7 степени. На хартия двата автомобила изглеждат доста сходни. Реално обаче изискват коренно различен стил на шофиране. Както ще се убедите от видеото, M2 намира по-трудно сцеплението с асфалта, докато CLA45 AMG страда от обичайното за 4х4 колите недозавиване.

Тагове: vs BMW M2 mercedes cla45 amg
fallback
  • #23
    Drianov ( преди 8 години )
    А иначе по темата - несериозно е да излезнеш да се забавляваш на писта с 4х4. Оставете времената - усещането, че контролираш завиването и с газта е уникално и е факт че дава резултати дори в представянето на писта. Конкретно в това видео не ми хареса шофирането на М2, определно можеше и по-добре (според мен).
  • #22
    Drianov ( преди 8 години )
    Quattro във високия клас си е такова каквото е било винаги - торсен който разпределя въртящия момент 40:60. Проблема е и факта че двигателя е сложен в буквално в предната решетка - това помага много когато колата е само с предно. Просто цялостната концепция при ауди е такава - имаш тролейно ускорение направо в сняг и лед, няма завои, няма удоволствие има сцепление направо....
  • #21
    GP ( преди 8 години )
    Те куатрото нека го правят като Xdrive, *** разпределението на теглото като не е като на BMW се обезмисля цялата работа
  • #20
    ... ( преди 8 години )
    Според мен всички във форума много му завиждат на шофьора от клипа...,а и скучното куатро от няколко години работи на принципа на екс драйва, 4 матика не го знам ама не ме и вълнува,като ще е 4х4 поне да е високо да си газим каде решим, а за нормалния път свекърва в колата не ни трябва!
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледах коментари в форум за съзтезателно шофиране. Според всички този шофьор на видеото е много слаб. Кара с незагрели гуми, твърде много корекции от волана, което значи че неможе да прецени скороста в завоя правилно.
  • #18
    Анонимен ( преди 8 години )
    Съгласен съм с анонимен, като искам да добавя, че зависи и от 4х4 системата. На Инфинити системата за двойно задвижване например работи по подразбиране като задно задвижване и при нужда (подхлъзване) разпределя мощността 50/50, а при Xdrive от 40-60 до 20/80 в полза на задната ос... Горните две биха осигурили далеч по-добро управление от скучното Quattro, чиято природа е недозавиването
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Гледам коментарите за това че е страшно как БМВ се плъзга. Явно не сте карали добре балансирана кола със задно. Това не е като голф да загуби сцепление и веднага да следва рязко завъртане заради голямата тежест на предницата. При 50/50 разпределение на тежеста няма завъртане и колата лесно се връща към сцепление. Разбира се 4х4 е по-лесно да се кара но ако ще ходиш да караш на писта за кеф това 4х4 е безсмилено, защото кеф няма да получиш от недозавиването.
  • #16
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    Povecheto sa geimari na ""Gran Turismo i "Need For Speed".Zatova "karat" Audi , smenyat gi prez den BMW ,MB AMG ...
  • #15
    хохохо ( преди 8 години )
    Тука у форума, само мега шофьори (пилоти), инженери, дизайнери, мениджъри, мултимилионери и колекционери.Супер яко.Добре, че сте вие да се образовам в авто-индустрията на Германия и Япония.Благодаря ви, таланти.
  • #14
    FastDriver ( преди 8 години )
    Ти сериозно ли мислиш,че във F1 има такава технология. Това което дават на забавен каданс е ГРЕШКА на пилота, който е допуснал блокиране на колелото и по този начин се създава неравномерно износено петно, което води до дисбаланс на цялата предница. Подобни грешки се дължат на недозавиване породено от неправилен баланс на спирачките, а от там прекалено висока скорост на влизане в завоя.От тук нататък, няма как да коментирам,защото очевидно си изтървал фундаменталните устой на моторния спорт.
fallback
Последни