fallback

Subaru Forester - Истинският 4х4

Изпитахме модела на писта за кросови мотори

Тагове: Subaru Forester x-mode
fallback
  • #23
    100% ( преди 9 години )
    Само който е бил собственик на субаро, знае за какъв евтин кошник става въпрос....маслояд, много слаб въврвеж, огромен разход, кофти сервизиране. Евтина сглобка..абе пълен ***! Никога повече! Който иска да лежи по цял ден под колата и да не изпитва грам удоволствие от шофирането-моля.
  • #22
    Анонимен ( преди 9 години )
    "И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5"; Другите опции за задвижване са 2,0-литров атмосферен бензин със 150 к.с. и 198 Нм, както и върховият турбо-бензинов агрегат с обем 2,0 литра, генериращ 241 к.с. и 350 Нм."Този път комедията не греши, а някои от колегите са толкова настървени да спорят,че май само четат коментарите, а не статията
  • #21
    Анонимен ( преди 9 години )
    Най-стабилната кола, която съм карал е едно Субару Легаси. 4 по 4, невероятно сигурен се чувстваш на пътя. Уникална.
  • #20
    Анонимен ( преди 9 години )
    Субару си е Субару. Който не се е качвал на кола от тази марка, по-добре да не коментира, защото изобщо си няма на представа за какво става на въпрос.
  • #19
    гп ( преди 9 години )
    И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5
  • #18
    Triforce ( преди 9 години )
    И ако си наистина доктор (това май ти го пиша за 3-ти път), не ти прави чест да пишеш на латиница! Дори да си в чужбина, това не е оправдание! Лекарите в чужбина са принципни. Безпринципно е да не пишеш на български език в български сайт. Това противоречи на принципите...
  • #17
    Triforce ( преди 9 години )
    RRE S3, може и да изгубиш хилядарката. Ти смяташ колата като просвет, но пропускаш един важен момент. Дъгата, която се образува между колелата се смята като кръг от математиката, а в случая просвета по междуосовото или нещо такова. Т.е. - ако имаш междуосово с 1 метър по-малко, може да се окаже, че това Субару ще мине на места, където ти ако не вдигнеш джипа, няма да можеш да минеш. И да ти кажа - малко хора се сещат да си вдигат джиповете и закъсват - гарантирам ти го това!!
  • #16
    Анонимен ( преди 9 години )
    До автора на статията: Момче Turbo Forester-a e с 2,0 литров DIT двигател, а не 2,5. Ако не знаеш какво е DIT потърси в ... знаеш къде
  • #15
    Собственик на Субару ( преди 9 години )
    Принципно пистата няма кой знае каква трудност, но аз веднага се сещам за един тест дори и на нея: Спира се автомобила на най-стръмният наклон и след това трябва да потегли от място.Ето и клипче на подобен тест:https://***.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2YКолкото до Ладата на баща ти, няма да я коментирам - резултата е ясен :)
  • #14
    Анонимен ( преди 9 години )
    Subaru Forester е най-доброто предложение в този клас и с най-добри офроуд качества. Под статия за това бижу да навираш някаква надценена ТАТА е проява не само на слабоумие, но и липса на връзка с реалността.С ТАТА-та можеш да ходиш до МОЛ-а, а със Субару и навсякъде другаде. Недостатъка с шума от гумите го има при всеки автомобил от този клас. Сложете нормални зимни гуми и ще видите как ще изчезне на момента той.
fallback
Последни