fallback

Subaru Forester - Истинският 4х4

Изпитахме модела на писта за кросови мотори

Тагове: subaru forester x-mode
fallback
  • #23
    100% ( преди 8 години )
    Само който е бил собственик на субаро, знае за какъв евтин кошник става въпрос....маслояд, много слаб въврвеж, огромен разход, кофти сервизиране. Евтина сглобка..абе пълен шит! Никога повече! Който иска да лежи по цял ден под колата и да не изпитва грам удоволствие от шофирането-моля.
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    "И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5"; Другите опции за задвижване са 2,0-литров атмосферен бензин със 150 к.с. и 198 Нм, както и върховият турбо-бензинов агрегат с обем 2,0 литра, генериращ 241 к.с. и 350 Нм."Този път комедията не греши, а някои от колегите са толкова настървени да спорят,че май само четат коментарите, а не статията
  • #21
    Анонимен ( преди 8 години )
    Най-стабилната кола, която съм карал е едно Субару Легаси. 4 по 4, невероятно сигурен се чувстваш на пътя. Уникална.
  • #20
    Анонимен ( преди 8 години )
    Субару си е Субару. Който не се е качвал на кола от тази марка, по-добре да не коментира, защото изобщо си няма на представа за какво става на въпрос.
  • #19
    гп ( преди 8 години )
    И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5
  • #18
    Triforce ( преди 8 години )
    И ако си наистина доктор (това май ти го пиша за 3-ти път), не ти прави чест да пишеш на латиница! Дори да си в чужбина, това не е оправдание! Лекарите в чужбина са принципни. Безпринципно е да не пишеш на български език в български сайт. Това противоречи на принципите...
  • #17
    Triforce ( преди 8 години )
    RRE S3, може и да изгубиш хилядарката. Ти смяташ колата като просвет, но пропускаш един важен момент. Дъгата, която се образува между колелата се смята като кръг от математиката, а в случая просвета по междуосовото или нещо такова. Т.е. - ако имаш междуосово с 1 метър по-малко, може да се окаже, че това Субару ще мине на места, където ти ако не вдигнеш джипа, няма да можеш да минеш. И да ти кажа - малко хора се сещат да си вдигат джиповете и закъсват - гарантирам ти го това!!
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    До автора на статията: Момче Turbo Forester-a e с 2,0 литров DIT двигател, а не 2,5. Ако не знаеш какво е DIT потърси в ... знаеш къде
  • #15
    Собственик на Субару ( преди 8 години )
    Принципно пистата няма кой знае каква трудност, но аз веднага се сещам за един тест дори и на нея: Спира се автомобила на най-стръмният наклон и след това трябва да потегли от място.Ето и клипче на подобен тест:https://***.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2YКолкото до Ладата на баща ти, няма да я коментирам - резултата е ясен :)
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Subaru Forester е най-доброто предложение в този клас и с най-добри офроуд качества. Под статия за това бижу да навираш някаква надценена ТАТА е проява не само на слабоумие, но и липса на връзка с реалността.С ТАТА-та можеш да ходиш до МОЛ-а, а със Субару и навсякъде другаде. Недостатъка с шума от гумите го има при всеки автомобил от този клас. Сложете нормални зимни гуми и ще видите как ще изчезне на момента той.
fallback
Последни