fallback
Коментари ( 33 )
Напиши коментар
-
#23
Само който е бил собственик на субаро, знае за какъв евтин кошник става въпрос....маслояд, много слаб въврвеж, огромен разход, кофти сервизиране. Евтина сглобка..абе пълен ***! Никога повече! Който иска да лежи по цял ден под колата и да не изпитва грам удоволствие от шофирането-моля.
-
#22
"И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5"; Другите опции за задвижване са 2,0-литров атмосферен бензин със 150 к.с. и 198 Нм, както и върховият турбо-бензинов агрегат с обем 2,0 литра, генериращ 241 к.с. и 350 Нм."Този път комедията не греши, а някои от колегите са толкова настървени да спорят,че май само четат коментарите, а не статията
-
#21
Най-стабилната кола, която съм карал е едно Субару Легаси. 4 по 4, невероятно сигурен се чувстваш на пътя. Уникална.
-
#20
Субару си е Субару. Който не се е качвал на кола от тази марка, по-добре да не коментира, защото изобщо си няма на представа за какво става на въпрос.
-
#19
И както винаги Автокомедия греши. Върховият агрегат е 2 литра турбо, а не 2,5
-
#18
И ако си наистина доктор (това май ти го пиша за 3-ти път), не ти прави чест да пишеш на латиница! Дори да си в чужбина, това не е оправдание! Лекарите в чужбина са принципни. Безпринципно е да не пишеш на български език в български сайт. Това противоречи на принципите...
-
#17
RRE S3, може и да изгубиш хилядарката. Ти смяташ колата като просвет, но пропускаш един важен момент. Дъгата, която се образува между колелата се смята като кръг от математиката, а в случая просвета по междуосовото или нещо такова. Т.е. - ако имаш междуосово с 1 метър по-малко, може да се окаже, че това Субару ще мине на места, където ти ако не вдигнеш джипа, няма да можеш да минеш. И да ти кажа - малко хора се сещат да си вдигат джиповете и закъсват - гарантирам ти го това!!
-
#16
До автора на статията: Момче Turbo Forester-a e с 2,0 литров DIT двигател, а не 2,5. Ако не знаеш какво е DIT потърси в ... знаеш къде
-
#15
Принципно пистата няма кой знае каква трудност, но аз веднага се сещам за един тест дори и на нея: Спира се автомобила на най-стръмният наклон и след това трябва да потегли от място.Ето и клипче на подобен тест:https://***.youtube.com/watch?v=0_MXK2nzt2YКолкото до Ладата на баща ти, няма да я коментирам - резултата е ясен :)
-
#14
Subaru Forester е най-доброто предложение в този клас и с най-добри офроуд качества. Под статия за това бижу да навираш някаква надценена ТАТА е проява не само на слабоумие, но и липса на връзка с реалността.С ТАТА-та можеш да ходиш до МОЛ-а, а със Субару и навсякъде другаде. Недостатъка с шума от гумите го има при всеки автомобил от този клас. Сложете нормални зимни гуми и ще видите как ще изчезне на момента той.
11 - 20 от 33
първа < 1 2 3 4 > последна