IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Subaru представи новата си платформа

Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели

Subaru представи новата си платформа

Subaru представи новата си глобална платформа, на която ще се изграждат всички нови автомобили на марката. Първият от тях ще бъде новото поколение Impreza, което ще видим още тази година.
Subaru представи новата си платформа
Новото шаси предоставя подобрени динамика и комфорт, както и по-ниски нива на шум и вибрации, се казва в официалното съобщение. Subaru Global Platform, както е наименованието на архитектурата, спомага също така за допълнително снижаване на центъра на тежестта с 5 мм (по този показател колите на
Subaru са водещи и в момента).

Новата платформа драстично подобрява и структурната здравина на автомобила - от 70% до 100% спрямо настоящите модели, твърдят японците. Общата здравина на усукване пък се подобрява със 70% спрямо настоящите модели.

Друга иновация при
Subaru Global Platform е монтираният директно към купето заден стабилизатор, благодарение на който накланянето на автомобила се подобрява с цели 50% спрямо настоящите модели.
Subaru представи новата си платформа
Архитектурата ще оптимизира също така сигурността на автомобила, тъй е изградена от високоякостна стомана, благодарение на което поемането на енергията от удар е подобрено с 40%. "Платформата предвижда бъдещите подобрения в здравината и новите материали и има възможност да предлага най-високи световни нива на безопасност, дори и до 2025 г.", споделят от Subaru.
Subaru представи новата си платформа
Друга съществена черта на
Subaru Global Platform е универсалността. Шасито ще може да се използва за всички модели на марката, като ще подобри значително ефективността на производство. Платформата е предвидена за изграждане както на автомобили с бензинов или дизелов двигател, така и на хибриди и електромобили.

Повече за новото шаси ще разберем при премиерата на новата Impreza по-късно тази година.

Снимки: Subaru

0 от 500
  • #17
    6 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно новия дизел на Хонда 1.6 е от Фиат.
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За Хонда става на въпрос в долното мнение.
  • #15
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само да уточня, че първия собствен 100% дизел е 2.2 I-CDTI.Първия дизел 2.0 е на ровър, а следващият им е 1,7 и е на Исузу. Същият дизел Исузу го продава на Опел и те го вграждат, а когато спират производството от исузу, продават на Опел машините и оборудването за производството му. За това гледайте когато купувате Опел с какъв дизел е. Ако е на Исузу е супер. Ако е на Опел е много зле. Бягайте от него. Японеца им продал технологията и немеца го окъкали дизела. толкова си могат завалиите...
  • #14
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Суби са легенда за здравина и кеф при шофиране
  • #13
    5 rate up comment 12 rate down comment
    Дърваруфен ( преди 8 години )
    "Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели" - както и предполагах, че сегашните модели са от кибритени клечки.Виж при новите ще се ползва чамов материал в по-големи количества!
  • #12
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А бе пич, къде ги четеш тия глупости за дизелите на Хонда. Първите дизели на хонда бяха на Ровър, но това е преди 2000г. След това имат собствен дизелов агрегат 1.7 и 2.2 I-CDTI. За вторият имат награда. След него от 2008 слагат 2.2 DTEC серията, който е доста добър. Единствено DPF-a им е на Бош. Италиански дизели слагат на други коли като Опел например. Нали се бяхме разбрали преди да пишем глупсти първо да четем малко.
  • #11
    8 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И на Хонда дизелите са от Фиат, но това не ги прави лоши коли.
  • #10
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вярно е! Проверих в търсачката. Олтсит, по лиценз на Ситроен са били с боксери.
  • #9
    14 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Две марки в момента правят боксерни двигатели за автомобили - едната е Порше, другата е Субару. Какъв Фиат, какви ПСА. Двигателите на субару са си тяхна разработка - т.е. нa FHI - Fuji Heavy Industries. Момчета хубаво е преди да пишете глупости малко да се образовате. В следващата лекция ще ви запозная с какво е характерен този тип двигател с хоризонтално срещуположни цилиндри и защо не го правят други фирми. Това обаче само ако обещаете да слушате, нали :)
  • #8
    5 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    моторите за френски , но за платформите сега чувам