fallback

Subaru представи новата си платформа

Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели

Subaru представи новата си глобална платформа, на която ще се изграждат всички нови автомобили на марката. Първият от тях ще бъде новото поколение Impreza, което ще видим още тази година. Новото шаси предоставя подобрени динамика и комфорт, както и по-ниски нива на шум и вибрации, се казва в официалното съобщение. Subaru Global Platform, както е наименованието на архитектурата, спомага също така за допълнително снижаване на центъра на тежестта с 5 мм (по този показател колите на Subaru са водещи и в момента). Новата платформа драстично подобрява и структурната здравина на автомобила - от 70% до 100% спрямо настоящите модели, твърдят японците. Общата здравина на усукване пък се подобрява със 70% спрямо настоящите модели. Друга иновация при Subaru Global Platform е монтираният директно към купето заден стабилизатор, благодарение на който накланянето на автомобила се подобрява с цели 50% спрямо настоящите модели. Архитектурата ще оптимизира също така сигурността на автомобила, тъй е изградена от високоякостна стомана, благодарение на което поемането на енергията от удар е подобрено с 40%. "Платформата предвижда бъдещите подобрения в здравината и новите материали и има възможност да предлага най-високи световни нива на безопасност, дори и до 2025 г.", споделят от Subaru. Друга съществена черта на Subaru Global Platform е универсалността. Шасито ще може да се използва за всички модели на марката, като ще подобри значително ефективността на производство. Платформата е предвидена за изграждане както на автомобили с бензинов или дизелов двигател, така и на хибриди и електромобили. Повече за новото шаси ще разберем при премиерата на новата Impreza по-късно тази година.Снимки: Subaru

fallback
  • #7
    Анонимен ( преди 8 години )
    Знаем го, бе. Ти откри топлата вода.
  • #6
    Анонимен ( преди 8 години )
    През 70 и 80-те години, PSA имаха боксерни двигатели. Правените в Румъния Олтсит беше с боксер. Субару от този период имат договор с французите за двигатели. А за италианските им платформи, не мисля, че е тайна за някой, че ползват на Фиат. Който не знае това, значи е автомобилен невежа.
  • #5
    Japanese Guy ( преди 8 години )
    S uchastieto si v World Rally Championship i X Games ,mashinite na SUBARU sa se dokazali 100%, che sa zdravi i izdrazhlivi.I ne sluchayno znamenitiya Ken Block beshe driver na SUBARU Rally Team USA.Izglezhda ,che darveniya filosof RRE S3 e oshte v chikiji...skata vazrast .
  • #4
    това обяснява, ( преди 8 години )
    защо няма Суби над 60 000км. на които вратите да се затварят правилно! Били са "много кашкавалени" до момента шаситата.А на долния *** никога няма да му стане ясно какво е шаси и двигател. Точно Субару, за добро или не ползва и винаги е ползвала собствени шасита,емблематичните си боксери и симетричната 4х4 система. Виж, флирта между Фиат и Сузуки е друга работа и по дефиниция всички флиртове с Фиат завършват зле.Много зле.
  • #3
    Анонимен ( преди 8 години )
    Истината е, че Субару ползва платформи и дизели на ФИАТ. Бензиновите им двигатели са на PSA.
  • #2
    Анонимен ( преди 8 години )
    Уважавам субару въпреки, че карам БМВ. Държат на това колите им да са добре управляеми и да ти е кеф да ги караш. Единствената марка на жълтурите, която не е ширпотреба и става за каране.
  • #1
    RRE S3 ( преди 8 години )
    E kak niama da e 100% po zdravo kato do sega izpolzvaha darveno 6asi.Ne slu4aino po sveta i u nas sa izvestni kato Darvaro.Muhahahahahagagahaha
fallback
Последни