fallback

Subaru представи новата си платформа

Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели

Subaru представи новата си глобална платформа, на която ще се изграждат всички нови автомобили на марката. Първият от тях ще бъде новото поколение Impreza, което ще видим още тази година. Новото шаси предоставя подобрени динамика и комфорт, както и по-ниски нива на шум и вибрации, се казва в официалното съобщение. Subaru Global Platform, както е наименованието на архитектурата, спомага също така за допълнително снижаване на центъра на тежестта с 5 мм (по този показател колите на Subaru са водещи и в момента). Новата платформа драстично подобрява и структурната здравина на автомобила - от 70% до 100% спрямо настоящите модели, твърдят японците. Общата здравина на усукване пък се подобрява със 70% спрямо настоящите модели. Друга иновация при Subaru Global Platform е монтираният директно към купето заден стабилизатор, благодарение на който накланянето на автомобила се подобрява с цели 50% спрямо настоящите модели. Архитектурата ще оптимизира също така сигурността на автомобила, тъй е изградена от високоякостна стомана, благодарение на което поемането на енергията от удар е подобрено с 40%. "Платформата предвижда бъдещите подобрения в здравината и новите материали и има възможност да предлага най-високи световни нива на безопасност, дори и до 2025 г.", споделят от Subaru. Друга съществена черта на Subaru Global Platform е универсалността. Шасито ще може да се използва за всички модели на марката, като ще подобри значително ефективността на производство. Платформата е предвидена за изграждане както на автомобили с бензинов или дизелов двигател, така и на хибриди и електромобили. Повече за новото шаси ще разберем при премиерата на новата Impreza по-късно тази година.Снимки: Subaru

fallback
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Точно новия дизел на Хонда 1.6 е от Фиат.
  • #16
    Анонимен ( преди 8 години )
    За Хонда става на въпрос в долното мнение.
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само да уточня, че първия собствен 100% дизел е 2.2 I-CDTI.Първия дизел 2.0 е на ровър, а следващият им е 1,7 и е на Исузу. Същият дизел Исузу го продава на Опел и те го вграждат, а когато спират производството от исузу, продават на Опел машините и оборудването за производството му. За това гледайте когато купувате Опел с какъв дизел е. Ако е на Исузу е супер. Ако е на Опел е много зле. Бягайте от него. Японеца им продал технологията и немеца го окъкали дизела. толкова си могат завалиите...
  • #14
    Анонимен ( преди 8 години )
    Суби са легенда за здравина и кеф при шофиране
  • #13
    Дърваруфен ( преди 8 години )
    "Шасито подобрява структурната здравина на автомобила с до 100% спрямо настоящите модели" - както и предполагах, че сегашните модели са от кибритени клечки.Виж при новите ще се ползва чамов материал в по-големи количества!
  • #12
    Анонимен ( преди 8 години )
    А бе пич, къде ги четеш тия глупости за дизелите на Хонда. Първите дизели на хонда бяха на Ровър, но това е преди 2000г. След това имат собствен дизелов агрегат 1.7 и 2.2 I-CDTI. За вторият имат награда. След него от 2008 слагат 2.2 DTEC серията, който е доста добър. Единствено DPF-a им е на Бош. Италиански дизели слагат на други коли като Опел например. Нали се бяхме разбрали преди да пишем глупсти първо да четем малко.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    И на Хонда дизелите са от Фиат, но това не ги прави лоши коли.
  • #10
    Анонимен ( преди 8 години )
    Вярно е! Проверих в търсачката. Олтсит, по лиценз на Ситроен са били с боксери.
  • #9
    Анонимен ( преди 8 години )
    Две марки в момента правят боксерни двигатели за автомобили - едната е Порше, другата е Субару. Какъв Фиат, какви ПСА. Двигателите на субару са си тяхна разработка - т.е. нa FHI - Fuji Heavy Industries. Момчета хубаво е преди да пишете глупости малко да се образовате. В следващата лекция ще ви запозная с какво е характерен този тип двигател с хоризонтално срещуположни цилиндри и защо не го правят други фирми. Това обаче само ако обещаете да слушате, нали :)
  • #8
    Анонимен ( преди 8 години )
    моторите за френски , но за платформите сега чувам
fallback
Последни