fallback

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Двата автомобила имат аналогична мощност от 1500 к.с.

Тагове: koenigsegg agera
fallback
  • #14
    Пор Сикишар ( преди 8 години )
    Наистина , интериора на Кониг нещо не му е наред с тоя кръг и самата изработка не е на ниво Да не говорим за сравнение с Чирон . До колкото знам родителите на Кристиан се занимават със производство на мебели . Той обаче е решил да създава коли-шедьоври . Адмирации за малката фирма , която застана срещу най-добрият !
  • #13
    По полека ( преди 8 години )
    Лекичко Бугати е сьс еволюция на мотора си което е добре отстранени са бьговете на пьрвия мотор предполагам че в версия Chiron Super Sport ще го видим с версия 1700коня.Относно Конито тепьрва ще видим как работи цялата система,колко ефективна е и дали няма инжинерни грешки... Дали ще има спад на техническите характеристики след два три старта поради спад на заряда... А относно качестве на изработка всеки знае Бугати. Като гледам салона на всеки Кионингсег ми се плаче.
  • #12
    Авторът ( преди 8 години )
    Факт е че Бугатито е най-трудно продаващата се кола - 500 бройки за 10 години.Порше 918 - 918 бройки разпродадени за година и половина.Макларън П1 - 375 бройки разпродадени от Октомври 2012 до Ноември 2013.
  • #11
    Анонимен ( преди 8 години )
    То е ясно че не сме се возили в подобни коли, но числата сочат че Регера и Оne:1 са по бързи до 300км/ч с няколко секудни от което и да е бугати. А докато произведат първите бройки на Регера може да внедрят по лека и мощна батерия.
  • #10
    Опа ( преди 8 години )
    Тази наистина суперкола от друга планета е по лека и по мощна и от хибрид като нея Порше 918. Е как става този номер? То е ясно че на писта по завоите Чирокото ще изостава доста,а Регерата има и векторен въртящ момент на задните колела. Тази Регера дори няма Н на брой предавки а само една и пак ще прави смешно всяко Брукати. Кьонигсега е по бавен до 100км/ч защото не е 4х4 и са сложили повечето ел.мощност на задните колела, за да подобрят завиването.
  • #9
    Чипосан пасат ( преди 8 години )
    Същите коне като Найлон или както му беше името на онова недоразумение,но 500 кг по-леко. Френско-немския толуп ще припада много лошо.
  • #8
    страхил ( преди 8 години )
    Браво на шведите,браво,коли,кораби,прекрасно качество.
  • #7
    Професори, ( преди 8 години )
    Едното ще се прави в 500 бр в две основни модификации и с много лимитирани модели,докато другата,също прекрасна машина, е в серия от 80 бр,т.е гаражен тунинг.
  • #6
    Мухаха ( преди 8 години )
    Regera-та ускорява по-бързо. Chiron-а властва само един ден.
  • #5
    А.В.Торът ( преди 8 години )
    Коментарите за праха - като ги видим на писта. Май ще се смея последен, както обикновено.
fallback
Последни