fallback

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Двата автомобила имат аналогична мощност от 1500 к.с.

Тагове: koenigsegg agera
fallback
  • #24
    Анонимен ( преди 8 години )
    Обърках. Заряда на батерията е по-скоро за 30км при 80-90км/ч.
  • #23
    Анонимен ( преди 8 години )
    За батерията не се притеснявайте защото тя има заряд за 50км при 100км/ч и се зарежда при всяко натискане на спирачката.Тия са магьосници щом са направили толкова мощен и лек хибриден автомобил с толкова голяма батерия и 3 електромотора.Само тия електромотори на YASA не ми харесват, но ползват тях заради ниското тегло и ненужността от предавателна кутия.
  • #22
    Анонимен ( преди 8 години )
    колата има 3 електромотра - 1 свързан директно на коляновия вал(използван и за стартер) и по 1 на всяка задна гума.Няма никакво задвижване на предните гуми и затова ускорението до 100км/ч е по бавно.Да не забравяме че това не е ежедневна кола, че да е от значение интериора.Като тръгне да се състезава собственик на Чирон ще му е удобно на *** с по хубавия интериор, но ще се побърка че по евтина кола го се подиграва с него.
  • #21
    Автор ( преди 8 години )
    Показаната само преди ден ахахахах преди 8 дена я показаха, сигурно Ви е бавен нета и по 8 дена зарежда страница за да и копирате снимките и да я преведете
  • #20
    Веско ( преди 8 години )
    А за какво се използва?
  • #19
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой може ли да ми обясни как точно тази кутия доста ми е интерсно. Тази предавка една ли или по скоро като вариаторна кутия. Ако има някой информация ще е интересно да я сподели.
  • #18
    Пор Сикишар ( преди 8 години )
    turbo съгласен с критиката за кръга . Не поясних че става въпрос за почти всички предишни модели . Мен поне , това ме дразнеше преди . "Анонимен" и аз съм го гледал този филм за "Бугатито" крилото . Цялата задна част (зад двигателя) е проектирана спрямо този подвижно крило . Гледай някой път някой филм и за "Кьонинг" . Примерно за "жиците" в колата се намира няк'ва фирма - влакната който произвежда са в пъти с по ниско съпротивление . Сгряваш ! и т'ва е за "жиците" .
  • #17
    Анонимен ( преди 8 години )
    Реге(не)рата кърти със забитите болтове в интериора! И отвън също не впечатлява освен с гейския си изглед, а колкото до твърдението за най-технологична кола по-смешен виц не съм чувал! Само антикрилото на Бугатито, което реагира с мили секунди на всяка промяна на скоростта е с пъти по технолигично от цялото Кьони! Гледайте док. филм по Дискавъри за направата на Бугати и ще видите, че тази кола е дошла от бъдещети и няма да бъде надмината по технологии и след 20 години!
  • #16
    turbo ( преди 8 години )
    Абе,специалисти какъв кръг има в интериора на Регера??Кьонигсег правят най-технологичите коли на тая планета!Погледнете колко патента държат и тогава се изказвайте неподготвени..Ще го сравнявате с оня ***...
  • #15
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Той е подпомаган от 3 електрически мотора два на задната ос и един на предната."Пак сте писали пълни глупости другари ***.... ел мотор на предната ос НЯМА !!!! 3-тия ел мотор не се намира там... ха да видим къде найстина се намира...
fallback
Последни